...یار طلبگی و هزار و یک

این همه نقش میزنم از جهت رضای تو

...یار طلبگی و هزار و یک

این همه نقش میزنم از جهت رضای تو

...یار طلبگی و هزار و یک

✿بسمِـ الله اَلرّحمنـِ الرّحیمـ✿

✿وَإِטּ یَڪَادُ الَّذِینَ ڪَفَرُوا لَیُزْلِقُونَڪَ

بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّڪْر

وَیَقُولُون إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ

وَمَا هُوَ إِلَّا ذِڪْرٌ لِّلْعَالَمِیـטּ✿
یک روز چشم هایم را باز کردم..دیدم نشسته ام کنار یک طلبه..
روز میلاد آقا جوادالائمه علیه السلام بود.
رواق دارالحجه..
نوشته جاتِ یک طلبه و یار یک طلبه را میخوانید :)

آخرین نظرات
  • ۲۴ دی ۹۷، ۲۲:۰۴ - لیلی بانو
    بله :)
  • ۳ دی ۹۷، ۲۱:۳۸ - بعد مدت ها اومدم دوباره بخونمت
    نوش جان
  • ۲۶ آذر ۹۷، ۰۰:۲۳ - الدوز
    خیلی

وقتی سرور یک زنی نباشد...

دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۰ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 

صبح دیر میرسم حوزه..

خانم سالاری جلوی اسمم تاخیر میزند..

خانم سالاری نمیداند آقایمان تبلیغ رفته..نیست که سر ساعت مرا برساند حوزه..

از حوزه میزنم بیرون..به امید رسیدن به سرویس مجتمع..

اما به میدان شهدا نرسیده اتوبوس سبز قدیمی مجتمع را میبینم که عین یک ماهی از جلوی چشمم سر میخورد و در شلوغی های خیابان توحید گم میشود..

بغضم میگیرد..

به راه دوری که تا خانه در پیش دارم فکر میکنم..

راننده اتوبوس نمیدانست که آقایمان تبلیغ رفته..نیست که این مسیر طولانی تا خانه را با هم برگردیم.

سرخورده توی ایستگاه اتوبوس می ایستم..بی آری تی می ایستد..هم مسیرش میشوم..اما بعد پشیمان میشوم..اصلا حواسم به کرایه400 تومانی اش نبود! تازه بی آرتی که هم مسیر من نیست..

وسط راه پیاده میشوم..یک مسیری را پیاده طی میکنم..

مغازه ها و اجناس رنگارنگشان چشمانم را پر میکنند.

دلم ضعف میرود..گرسنه تر میشوم..

پولهای توی کیفم را سرانگشتی حساب میکنم..

یک پنج تومانی+یک دوهزار تومانیِ نویِ عید غدیر...

نمیدانم مرغ کیلویی چند است اما مطمئم با پول من مرغ نمیدهند!

اصلا اگر بدهند هم حاضر نیستم تنها وارد مغازه مرغ فروشی بشوم!

اصلا یک نفر آدم تنها را که آورده به مرغ خوردن!

اصلا چطور دلم بیاید مرغ بخورم..وقتی او شام نان و رب خورده توی روستا..

زنهایی را میبینم که وارد میوه فروشی میشوند..پس با خیال راحت برای اولین بار تنها.. وارد میوه فروشی میشوم..

شاگرد میوه فروش تفاوت قیمت انگور جعبه ای و کیلویی را به یک خانم دیگر شرح میدهد..

بی تفاوت به حرفهای میوه فروش..

از دور،آهسته و با خجالت میگویم:

نیم کیلو انگور لطفا...

شاگرد میوه فروش آمد بگوید که نیم کیلو انگور نمیشود!

اوستایش اما فهمید که آقای ما رفته تبلیغ..

داد زد :پسر نیم کیلو انگور بکش برای خانم..

.

.

امان از روزی که آقای یک خانه ای،سرور یک زنی،مولای یک حرمی سفر باشد نباشد ..

أَلسَّلامُ عَلَى الرُّؤُوسِ الْمُشالاتِ  سلام بر آن سرهاىِ بالا رفته (بر نیزه ها)


أَلسَّلامُ عَلَى النِّسْوَةِ الْبارِزاتِ  سلام برآن بانوانِ بیرون آمده (از خیمه ها)


۹۶/۰۷/۰۳
یار شیخ عبدالزهرا(یار طلبگی و هزار و یک...)

نظرات  (۲)

۰۴ مهر ۹۶ ، ۰۷:۵۸ سیده طهورا آل طاها
قشنگ بود
پاسخ:
(:
:*
۰۵ مهر ۹۶ ، ۰۸:۲۵ مامان س و ح
سلام عزیز دلم 
جای آقاتون سبز ان‌شاالله
ببرمی‌گرده بانو برمی‌گرده
رباب چه کند که.....


خودت خوبی چرا دیر دیر میایی خانومی دلم بدجور تنگت میشه
نظرارو هم تأیید کنی بد نیستاااااا
پاسخ:
سلام 
سلامت باشید ان شاءالله 
بله برگشتن الحمدلله..
خخ تنبلم خب 😆

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی