...یار طلبگی و هزار و یک

این همه نقش میزنم از جهت رضای تو

...یار طلبگی و هزار و یک

این همه نقش میزنم از جهت رضای تو

...یار طلبگی و هزار و یک

✿بسمِـ الله اَلرّحمنـِ الرّحیمـ✿

✿وَإِטּ یَڪَادُ الَّذِینَ ڪَفَرُوا لَیُزْلِقُونَڪَ

بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّڪْر

وَیَقُولُون إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ

وَمَا هُوَ إِلَّا ذِڪْرٌ لِّلْعَالَمِیـטּ✿
یک روز چشم هایم را باز کردم..دیدم نشسته ام کنار یک طلبه..
روز میلاد آقا جوادالائمه علیه السلام بود.
رواق دارالحجه..
نوشته جاتِ یک طلبه و یار یک طلبه را میخوانید :)

آخرین نظرات
  • ۲۴ دی ۹۷، ۲۲:۰۴ - لیلی بانو
    بله :)
  • ۳ دی ۹۷، ۲۱:۳۸ - بعد مدت ها اومدم دوباره بخونمت
    نوش جان
  • ۲۶ آذر ۹۷، ۰۰:۲۳ - الدوز
    خیلی

دو خط روضه

چهارشنبه, ۵ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۴۶ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 

هفت هشتا طلبه امشب میخوان بیان خونه مون درس بخونن و مباحثه کنن..

ولی من که نمیذارم مهمونامون گرسنه برگردن خونه هاشون..

تو فکرمه الویه درست کنم..

اما فقط چندتا سیب زمینی داریم و دو تا خیارشور..

😐

آقای خونه هم که بعد نماز شب میان خونه..

پس باید زنگ بزنم سوپر تلفنی😆

حالا بعدا داستان این سوپر تلفنی رو مینویسم اما فی الحال..

دارم فکر میکنم به شب..به اینکه..

طلبه ها چای بخورن و مباحثه  کنن..الویه بخورن و خستگی در کنن..

کاش دو خط روضه هم بخونن تا خستگی های مارو هم بشوره و ببره..

۹۷/۱۰/۰۵
یار شیخ عبدالزهرا(یار طلبگی و هزار و یک...)

نظرات  (۲)

۲۴ دی ۹۷ ، ۲۲:۰۱ لیلی بانو
آفرین به شما :)
سلام خوبید ببخشید من یه وبلاگ دارم رمزشویادم رفته ایمیلمم کلا یادم رفته رمزش وادرسش چی بوددوسه سالی هم هست باوبلاگم کار نکردم حالا نمیدونم از چه طریقی وارد وبلاگم بشم ممنون میشم اگر بلدید راهنماییم کنید سادات خانم. من خانم هستم ویکی از دوستان قدیمیه وبلاگتون هستم لطفا جواب کامنتم بدیدچشم انتظارم.سپاس
پاسخ:
سلام عزیزم
من نمیدونم راستش..
به مدیریت بلاگ ایمیل بزنید و درخواست بدید البته فکرکنم دیر جواب بدن.
بلاگفا که اینطوری بود.
یه وبلاگ دیگه بزنید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی