...یار طلبگی و هزار و یک

این همه نقش میزنم از جهت رضای تو

...یار طلبگی و هزار و یک

این همه نقش میزنم از جهت رضای تو

...یار طلبگی و هزار و یک

✿بسمِـ الله اَلرّحمنـِ الرّحیمـ✿

✿وَإِטּ یَڪَادُ الَّذِینَ ڪَفَرُوا لَیُزْلِقُونَڪَ

بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّڪْر

وَیَقُولُون إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ

وَمَا هُوَ إِلَّا ذِڪْرٌ لِّلْعَالَمِیـטּ✿
یک روز چشم هایم را باز کردم..دیدم نشسته ام کنار یک طلبه..
روز میلاد آقا جوادالائمه علیه السلام بود.
رواق دارالحجه..
نوشته جاتِ یک طلبه و یار یک طلبه را میخوانید :)

آخرین نظرات
  • ۲۴ دی ۹۷، ۲۲:۰۴ - لیلی بانو
    بله :)
  • ۳ دی ۹۷، ۲۱:۳۸ - بعد مدت ها اومدم دوباره بخونمت
    نوش جان
  • ۲۶ آذر ۹۷، ۰۰:۲۳ - الدوز
    خیلی

نقل مکان

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۰۹ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم خواهر گلی های عزیزم

طاعات و عباداتتون قبول درگاه حق ان شاءالله.

به لطف بعضیها (هی میخوام غیبت نکنم )چند وقتی خبری از هیچ کس نداشتیم

حالا هم که درست شده ما براش ناز میکنیم و رسما اعلام میکنیم که هیهات منا الذله...

:))

چی بود اونجا؟!

اینجا تخصصی تره

شکلک نداره و حرفه ای تره

تازه باکلاس تر هم هست

:))

ان شاءالله به مدد خداوند زین پس اینجا مینویسم.

۹۴/۰۴/۰۸
یار شیخ عبدالزهرا(یار طلبگی و هزار و یک...)

نظرات  (۲۳)

باسلام.
لطفا تشریف بیارید و حتما مطلبم را بخونید و امتیاز بدید.
     **/  بسیار جالب و ناب ؛ حتما بخونید **

عنوان مطلب:          جوک خنده دار الکی مثلا
لینک مطلب:    http://masira.ir/index.php?newsid=154
 
تک تک نظر ها را بررسی  و حتما بهتون سر می زنم.
یاعلی
۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۶:۱۵ سیده طهورا آل طاها
سلام عزیزم خوش اومدی پس دیگه رسما با این آدرس لینکت می کنم .
۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۶:۱۵ سیده طهورا آل طاها
سلام عزیزم خوش اومدی پس دیگه رسما با این آدرس لینکت می کنم .
پاسخ:
سلام
ممنونم.
حالا فعلا که هستم تو این وب.
تا خدا چی بخواد.
بلاگفت برای من باز نمیشه اصلا.
۱۳ تیر ۹۴ ، ۲۰:۲۲ بانوی گمنام
سلام خیلی خوش اومدید ♥
البته شما خیلی وقت پیش قبل اینکه چیزی بنویسید لینک شده بودید :)
ان شالله که موفق باشید
پاسخ:
سلام علیکم خانم
سپاس گذارم.
عه لو ندین دیگه
;)
سلامت باشید.
۱۳ تیر ۹۴ ، ۲۲:۰۵ عاشق ولایت
سلام خواهراومدید
سلام مارابه آقا امام رضابرسان وبرام خیلی دعاکن
پاسخ:
سلام عزیزم
خوبی؟
دلم برای همتون تنگ شده بود.
ما کلی دوریم...
:(
ولی چشم مشرف شدم حتما..

۱۴ تیر ۹۴ ، ۰۰:۱۹ همسر سید علی
سلام سادات خانم 
منزل نو مبارک 
آ قا ما مثل شما باکلاس نیستیم 
جزو همین خس و خاشاکیم 
دیگه اینجا مال از ما بهترونه دیگه 
:)
فعلا یه جای دیگه رو پیدا کردم که دارم خیلی باهاش حال می کنم فعلا 
ان شالله لینکش رو میزارم تو وبم 
هر وقت دوباره برگشتید حرم من رو هم خیلی یاد کنید 
پاسخ:
سلام علیکم دوست جان
ممنون.
شما عزیزید بزرگوار.
عه کجاست؟!
موفق باشید الهی.
حتما..ان شاءالله
سلام سادات جان

منم عبدالزهرای بلاگفام و مهنای بلاگ....

خوشحالم که بالاخره پیداتون کردم...هرچند دیر.......

به منم سر بزنید...

دلمون حسابی تنگتون بود...
پاسخ:
سلام علیکم خواهر جون
خوبییییییید؟!
چه خوب شمام هستین.
دل به دل راه داره منم همینطور..
میام ان شاءالله
۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۱:۴۷ طلبه آینده
سلام خواهر جان خوش اومدی به بلاگ این وبلاگ جدید بنده هست دوست داشتید تشریف بیارید
پاسخ:
به سلام علیکم خانم
ممنونم.
حتما..
اگر باز کنه برام.
۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۵:۳۰ نشانه گمنام
سلام و عرض ادب
طاعات قبول سادات خانوم
خوشحال میشیم به ما هم سری بزنین
لینک شدین
یا علی التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام علیکم خانم جان
ممنونم طاعات شما هم قبول باشه.
نتم خیلی ضعیفه وبلاگای شما و بعضی دوستان بالا نمیاد.
۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۶:۱۷ مدافعان حرم
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
یاعلی
سلام به به بانو 
بابا پارسال دوست امسال هیچی :)))
الان یعععععنی کجا تشریف بردید ؟
اگه صلاح دونسی بگید اگه نه من رسما از فضولی میمیرم
پاسخ:
سلام علیکم مامانی جان
آقا شما کدوم مامانی هستین؟
مامان فاطمه خانم؟
یکی از روستاهای اطراف سرخس.
حدودا چهل پنجاه کیلومتر تا مرز ترکمنستان فاصله داریم.
خارج و این صوبتا دیگه...
D: 

۱۶ تیر ۹۴ ، ۰۰:۵۸ ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
سلاااااااااام یار شیخ
آقا دلمون یه ذره شد
خوش برگشتی
این شبا التماس دعا
پاسخ:
و علیکم السلاااااااااااام خواهر جونی
خوبی؟!
من یواشکی میخوندم شما رو آ!
تچکر

رخسار علی(ع)فلسفه شیداییست..سرتابه سروجود اوآقاییست..ای که به دلت بغض علی(ع)را داری..تقصیرتونیست,مادریت هرجاییست..

هدیه به امیر المومنین علی علیه السلام سلامتی وتعجیل در فرج5صلوات باوعجل فرجهم ودعای فرج

۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۷:۵۳ بهشت زودهنگام
دیگه خانم خارجی شده نمیشه پیداش کرد:))
پاسخ:
مثل فهیمه معمولی نگفتین؟!
D:
براتون عکس میفرستم از خارج با من در تماس باشین.
؛)
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۴:۴۳ آیات نورانی
سلام,

گناهان را دور بزنید!

وَاَسْئَلُکَ الاَْمانَ یَوْمَ یُعْرَفُ الْمُجْرِمُونَ
سلام من عاشق همسران طلبه ام و خودم هم آرزویی جز این ندارم خوشحال میشم اگر به وب من هم بیاین 
ممنونم 
التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم خانم
شما لطف دارید.
ان شاءالله خوشبخت و عاقبت بخیر باشید خواهری.
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۹:۰۶ سیده طهورا آل طاها
سلام زنده ای؟ گفتم شاید توی افتاب خوب پخته شدی و دم کشیدی. 
پاسخ:
سلام
گوشه اتاقم دیگه جواب نمیده.
بایدچادر سرکنم برم دم این سپاه بقل خونه بگم یه دو دقیقه میخوام در جوار وای فایتون باشم! یعنی میشه؟!
۱۸ تیر ۹۴ ، ۰۲:۲۳ ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
چرا جدیدا خیلی مثل فهیمه معمولی حرف میزنم جوری که بعضی وقتا جناب همسر منو خانم معمولیییییی یا فهیمههههه صدا میزنن
این تکرار حروف یعنی با همون لهجه:))
پاسخ:
:))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
******* **** **** ** **** ****
** ***** ******* ********* * ******* ***** *** ****** **** ****** **** ** ****** *** ***** 
** *** **** ***** ***** ****
*** **** **** **** **** ****** ** ** *** *** 
** ** **** **** ** ****** ***** *** **** ** ******* *** *** ****** ********
**** ** *** ***** ** **** ** ***** ****** *** **** **** ********* ***** ** *** *********
**** *** ****** **** ********* ** ***** *** ** *** 
**** *** ****** *** ** *** **** *** ** *** ******* *** *** ****** *** ** **
پاسخ:
سلام علیکم
عزیزم...خدا حفظشون کنه ان شاءالله.
آلزایمر و هزار و یک...
شما بزرگوارید دیگه.
نه ما استان خودمونیم.
استان ماهم مرز مشترک داره با ترکمنستان.
خارجه دیگه پ چی!
اتفاقا این منطقه اهل سنت زیاد داره.
سلام خانومی.حالتون چطوره؟ من قبلنها هم اومده بودم وبلاگتون اما اون وقتا راستشو بگم یکم فکر میکردم افراطی باشید.واسه همین تو بحثها شرکت نمیکردم.البته عذر میخواما اما اومدم که هم حلالیت بگیرم هم با اجازتون با وجود اختلاف عقایدمون از این به بعد مهمون وبتون باشم.
پاسخ:
سلام علیکم خانم
ممنونم خوبم شکر خدا.
متشکرم از صداقتتون
D:
شما عزیزید.
خونه خودتونه...خیلی خوش تشریف میارید بانو.
۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۴:۵۴ فاطمه یار طلبه
سلام سیده بانو...دلمان پوسید از نبود شما خواهر...خوشحالمون کردین...
پاسخ:
سلام علیکم خانم
خوبید ان شاءالله؟
سلامت باشید..
عزیزید شما.
۲۶ تیر ۹۴ ، ۱۸:۵۱ شوق پـــــــــــــــــرواز
سلام
گلی
پس چرا نقل مکان میکنی

خیلی التماس د عا
پاسخ:
سلام خواهر جان
بلاگ امکاناتش و امنیتش بیشتر از بلاگفاست.

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
حال شما؟ پساپس عید فطر مبارک.
ای بابا دلم پوسید از بس میومدم سر میزدم میدیدم هیشکی نیس.
خیلی خوشحال شدم ک امروز ادرس اینجا رو تو وبلاگ قبلی دیدم.
راستی یه خبر.
عاغا بالاخره خدا این  در رحمتشونو هم  باز کردن برام.
بالاخره مام بله

پاسخ:
علیکم السلااااااااااااااااام
خوووووووبی؟
وای خدا رو شکر.
الحمدلله.
خیلی خیلی تبریک میگم مبارکه ان شاءالله.
دیدی همه چی سر جاشه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی