...یار طلبگی و هزار و یک

این همه نقش میزنم از جهت رضای تو

...یار طلبگی و هزار و یک

این همه نقش میزنم از جهت رضای تو

...یار طلبگی و هزار و یک

✿بسمِـ الله اَلرّحمنـِ الرّحیمـ✿

✿وَإِטּ یَڪَادُ الَّذِینَ ڪَفَرُوا لَیُزْلِقُونَڪَ

بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّڪْر

وَیَقُولُون إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ

وَمَا هُوَ إِلَّا ذِڪْرٌ لِّلْعَالَمِیـטּ✿
یک روز چشم هایم را باز کردم..دیدم نشسته ام کنار یک طلبه..
روز میلاد آقا جوادالائمه علیه السلام بود.
رواق دارالحجه..
نوشته جاتِ یک طلبه و یار یک طلبه را میخوانید :)

آخرین نظرات
  • ۲۴ دی ۹۷، ۲۲:۰۴ - لیلی بانو
    بله :)
  • ۳ دی ۹۷، ۲۱:۳۸ - بعد مدت ها اومدم دوباره بخونمت
    نوش جان
  • ۲۶ آذر ۹۷، ۰۰:۲۳ - الدوز
    خیلی

16-زنده شدم...

يكشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۲۰ ب.ظ
بسم الله مهربون

به خودم که آمدم دیدم خاک زیر صورتم گِل شده است...

بعضی حرفها را باید درِ گوشی زد با شهدا..می فهمید که؟!

حرفهایِ درِگوشی ام با شهدا هقهقی شده بود..و داشتم زمین و زمان را به هم میدوختم..

هرچه گفتم و قول دادم را امضا هم زدم پایش..روی خاکهای طلائیه..

چادرم را قول دادم..حجابم را قول دادم...موسیقی را قول دادم..و...

وقت رفتن بود و دلم جدا نمیشد..

می رفتم و برمیگشتم..

هی میرفتم و هی برمیگشتم..

وارد حسینیه شدم..نامه ام را انداختم توی ضریح..خیلی حرفها زده بودم برایشان -شهدا را میگویم-

مثل خواهری که برادرش را گم کرده و پیدا کرده..هی قربان صدقه شان رفته ام..

هی خودم را برایشان لوس کردم..

قول سال بعد را هم گرفتم..که بازهم دعوتم کنند..باز هم بیایم..بازهم قولهای جدید..

ببینند تغییراتم را.. به خودم امید داشتم..

مثل وقتی که از بین100 دانش آموز پایه پنجم مدرسه ابتدایی وحدتی مرادزاده فقط 1 نفر قبول شد

مدرسه راهنمایی نمونه دولتی افشارنژاد...

مثل همان موقع امید داشتم..که میتوانم!

دلم آرام شده بود..خیلی آرام..الان بعد گذشت این همه سال آرامش را حس میکنم..

اینکه دستی هست بالای همه دستها..

اینکه دستی هست که وقتی زمین خوردی بلندت کند و زانوهای خاکی ات را بتکاند...

یادم هست اولین کتابی که از شهدا مجذوبم کرد..کتنابی بود از زندگی نامه شهید همت..

شاید بخاطر همین طلائیه زمینگیرم کرد!

توی طلائیه زنده شدم!

چشمم از گنبد جدا نمیشد..آنقدر نگاهش کردم تا در بیابان گم شد..

و آن راوی جان ما را بالا آورد تا رسیدیم به هویزه..

و فردایش شلمچه و وداع و باز...

ان شاء الله ادامه دارد..

92-11-13


۹۲/۱۱/۱۳
یار شیخ عبدالزهرا(یار طلبگی و هزار و یک...)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی