...یار طلبگی و هزار و یک

این همه نقش میزنم از جهت رضای تو

...یار طلبگی و هزار و یک

این همه نقش میزنم از جهت رضای تو

...یار طلبگی و هزار و یک

✿بسمِـ الله اَلرّحمنـِ الرّحیمـ✿

✿وَإِטּ یَڪَادُ الَّذِینَ ڪَفَرُوا لَیُزْلِقُونَڪَ

بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّڪْر

وَیَقُولُون إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ

وَمَا هُوَ إِلَّا ذِڪْرٌ لِّلْعَالَمِیـטּ✿
یک روز چشم هایم را باز کردم..دیدم نشسته ام کنار یک طلبه..
روز میلاد آقا جوادالائمه علیه السلام بود.
رواق دارالحجه..
نوشته جاتِ یک طلبه و یار یک طلبه را میخوانید :)

آخرین نظرات
  • ۲۴ دی ۹۷، ۲۲:۰۴ - لیلی بانو
    بله :)
  • ۳ دی ۹۷، ۲۱:۳۸ - بعد مدت ها اومدم دوباره بخونمت
    نوش جان
  • ۲۶ آذر ۹۷، ۰۰:۲۳ - الدوز
    خیلی

68- آخرین پست...

شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۴۰ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

بابا مقتدر و مهربان نگاهمان میکرد...بعد از احوالپرسی تنهایمان گذاشت..

نشستیم داخل ماشین.

: داشبوردو باز کنید.

O-0 : بله؟!

: میگم داشبوردو باز کنید.

: چشم.

چادرم را محکمتر گرفتم روی صورتم و با دست دیگر داشبورد را باز کردم.

یک پاکت پلاستیکی زرد رنگ خودنمایی میکرد : برش دارید مال شماست.

^-^ : ممنون ولی این چی هست؟

همینطور که میپرسیدم سعی میکردم با یک دست محتویات داخل پاکت را هم بازرسی کنم!

هرچه بود نرم بود D:

: قابل شما رو نداره..چون خودتون گفته بودید علاقه مند هستید به حجاب مادرتون،خواستم اولین 

هدیه من به شما پوشیه باشه...

شادی ام را پنهان نکردم..

خیلی ذوق کردم بابت آن هدیه..

یادم آمد از پوشیه قبلی ام..نقاب چادر لبنانی فریده سادات را یک کش وصلش کردم و شد اولین پوشیه

یا همان نقاب خودم..وقتهایی که تنهایی حرم میرفتم میزدم،یا آن روزی که رفتم پایگاه بسیج

تا برای بچه ها کلاس بگذارم..آن روز هم نقاب داشتم که ماشین زد بهم و پخش زمین شدم...

حالا دیگر من هم پوشیه ای میشدم..پوشیه ای که مال خودم بود..کسی بود که حمایتم کند..

از مسخره کردن دیگران،از نگاههای کج و کوله..

هدیه ام را به مامان و فریده سادات نشان دادم..مامان به مبارک باشدی بسنده کرد..

فریده اما چهره اش را مسخره کرد و گفت: یعنی عصری بریم محضر اینو میزنی به صورتت؟!

در جوابش چهره ام را مسخره تر کردم و گفتم : نخیرم...این مال الان نیست.

عصر رفتیم برای محضری کردن..

محضر دار از آشناهای طلبه ها بود. می خواستیم فقط ثبت دفتری کند نمیخواستیم خطبه بخواند.

قرار بود خطبه را فردای آن روز، فرزند ارشد علامه طهرانی بخوانند.

محضر دار در خانه اش پذیرای ما شد.

جلسه خیلی آرام پیش میرفت.

به چهره تک تک شان دقت کردم..همه آرام بودند..انگار همه چیز از قبل طراحی شده و چیده شده 

است..

مامان گرم صحبت است..آرام است..هیچ وقت مامان را عصبی و استرسی ندیدم..آن وقت هم مثل 

همیشه هایش بود..

بابای خوبم هم آرام است..گرد سفید نشسته بر موهایش حالا بیشتر به چشمم می آید..

بابایی که وقت تولد من فقط ۲۲ سال داشته حالا چه زود به چشمم شکسته می آید..

وقت امضا کردن رسید..

امضای شروع زندگی طلبگی..و تعهدها و مسئولیتها..

امضای پایان روزهای خوش خانه بابا..روزهای بی دغدغه و بی مسئولیت..

حالا قانونا همسر یک طلبه بودم..

آرزویی که سالها با من بود..برایش جنگیده بودم...

نگاه کردم به روزهای پشت سر گذاشته ام...روزهایم عجیب و غریب طی شده بودند..

گاهی قهرمان داستان زندگی ام بودم..گاهی یک مغلوب مغرور پریشان..

گاهی دست خدا را به وضوح میدیدم در گره گشایی ها..گاهی گله مند بودم از اینکه صدایم را 

نمی شنود..

و داشت برگ تازه ای از دفتر زندگی ام ورق میخورد..

+ بعد از دوران جاهلیت،یک دوره ریاضت و مبارزه با نفس را پشت سر گذاشتم.

بسیار به ساده زیستی و ساده پوشی خو گرفته بودم..

لذا آن شب به اصرار مامان و جنجال خواهرم عازم بازار شدیم و بعد مدتها نو نوار گشتیم.

+ این آخرین پست روزهای تجرد هست،زین پس حق مطلب اسم اصلی وبلاگ( روزهای زندگی طلبگی 

من و آقایی) ادا خواهد شد ان شاءالله.

+ سعی میکنم به مدد خدا شیوه نگارش را تغییر دهم..دوستان پیشنهاد ارائه دهید.

ان شاءالله ادامه دارد...


* بعدن نوشت: اسم پستو گذاشتم : آخرین پست...الکی مثلا  فکر کنین میخوام در اوج خداحافظی 

کنم.

:))

۹۴/۱۰/۲۶
یار شیخ عبدالزهرا(یار طلبگی و هزار و یک...)

نظرات  (۶۳)

۲۶ دی ۹۴ ، ۰۹:۴۸ طلبه آینده
سلام خواهر عزیزم 
آخی یعنی میشود هر چه زودتر ما هم به این روز ها برسیم خخخخ(-;
به نظرم خوبه سبک بعد از ازدواج با قبل از ازدواج یکم فرق داشته باشه
و اینکه در یک پست بیشتر توضیحات بدید:) 
اینم نظر بنده 
التماس دعای فراوان
پاسخ:
سلام
ان شاءالله عزیزم..
متشکرم از شما..
حاجاتت روا خواهری..
۲۶ دی ۹۴ ، ۱۰:۰۱ رفاقت به سبک شهید
سلام ای جان چقدر قشنگ بود
ولی وقتی عنوان پست رو خوندم با دلهره داشتم کل متن رو میخوندم میگفتم یعنی تموم دیگه نمینویسی ؟! اشک مارو در اوردی خوووووو
بعد اخرش رو دیدم گفتم یعنی هااااااااااا :))
بعد در گوشی میگم
پاسخ:
سلام خواهر جون
عزیزید شما..
:))
سلام

واقعا که!!!
چرابه ملت استرس واردمیکنین خب؟!!
این آخرین پست روزهای تجرد هست،
وقتی به این جمله رسیدم
نمیدونستم الان خوش حال باشم یابزنم خودمو آسفالت کنم$$$

وای چه قشنگ!!
یکم دیره ولی مبارکتون باشه♡

پاسخ:
سلام 
:))
موچکرم..
ان شاءالله نوبت شما...
۲۶ دی ۹۴ ، ۱۵:۰۵ رایحه بانو
عالی مثل همیشه
پاسخ:
سلام
ممنونم خواهر.
۲۶ دی ۹۴ ، ۱۶:۳۰ فاطمه یار طلبه
سلام سیده جان....فکر کنم حدود دو سال  یا بیشتر طول کشید تا با هم به اینجای قصه رسیدیم....چقد برای این آخرین پست ذوق داشتم:)
خدارو شکر عاقبت بخیر باشید ان شاالله...و به خصوص همه ی جوانها....
از ریزو درشت زندگی طلبگی و از هدفهاشون که فکر میکنم با بقیه ی زندگی های معمولی متفاوته بیشتر صحبت کنین....
دوستتون دارم خواهری جان:*
پاسخ:
سلام عزیزم
آره...همه عمر یک آدم بود..همه تجربیاتش..منتها دوسال طول کشید...
ان شاءالله همه عاقبت بخیر بشن...
حتما ان شاءالله.
عزیزید شما..دل به دل راه داره.
۲۶ دی ۹۴ ، ۱۶:۴۴ بانوی عاشق
سلام سیده خانوم!
یه لحظه فک کردم دارین از پیشمون میرین :(
خداروشکر که هستین :))))
شیوه نگارش که خوبه بنظرم ...
ولی اگه بشه یه چند تا پست درمورد فوت و فن همسرداری بخصوص همسرطلبه داری برامون بذارین ..یا از تجربیاتتون بگین عاااااااااالی میشه ^___^
یاعلی مولاااا
پاسخ:
سلام 
نه بابا کجا برم؟!
هستم ان شاءالله.
حتما..ممنونم از نظرت..
علی یارت جوون.
سلام (:

احوالتون؟

سئوال پیش اومد!! چرا پوشیه؟صورت بدون آرایش مگه پوشیه لازم داره؟

+تصادف وحشتناکه...منم چندماه پیش یه تصادف داشتم و ترسش هنوز مونده به جونم.
راستش یه چی میخوام بگم:من از ازدواج میترسم.میترسم که بعدش پشیمون شم.که اونی که میخوام نباشه.واسه همین خواستگارامو اصن نمیذارم بیان خونه و ندیده رد میکنم.
دلیل دیگشم اینه که از شرایط فعلیم راضیم و حس میکنم بعد تاهل خیلی مسئولیتها گردنم میفته که از پسشون برنمیام و خیلی آزادیام گرفته میشه.

میترسم ازینکه بعد ازدواج تازه بفهمم اصن دوس ندارم اون شخصو.چون میشه گفت بیشتر منطقیم تا احساساتی.

حتی تو همین زندگی مجردیمم حتی یکبار هم با پسری دوست نشدم.با وجود آزادی عملی که داشتم.هم از گناهش میترسم و هم بخاطر دلایلی که گفتم.حتی به پسرای هم کلاسیمم روی خوش نشون نمیدم.

کلا از مسئولیت پذیری خیلی میترسم.

شما اگر میتونید کمکم کنید.

پاسخ:
سلام عزیزم
الحمدلله ممنونم..
شما خوبید؟
پوشیه یک حجاب مستحبی و البته سنت دختران و همسران اهل بیت هست.
نظر بعضی مراجع هم به این پوشش هست مخصوضا نظر معروف حضرت آقا که میفرمایند نه تنها لباس شهرت نیست که لباس عفاف هست.
مراجع میفرمایند صورت بدون زینت..تعیین مصداقش با عرف مردمه.
و ابروی مرتب و اصلاح شده زینت محسوب میشه در عرف مردم...

+ بخیر گذشته الحمدلله..چرا تصادف؟!
خب دلیل خاصی داره این ترس شما از ازدواج؟
اینکه خواستگاراتونو ندیده رد میکنید کار اصولی نیست،میدونید چقدر موقعیتهای خوبو از دست میدید؟
و این واقعا حیفه.
خدا رو شکر از شرایط فعلیتون راضی هستین ولی خواهر جون مگه اصلا فلسفه ازدواج و اونایی که ازدواج میکنن اینه که از شرایطشون ناراضی بودن و به ازدواج رو آوردن؟!
بلکه هدف از ازدواج چیز دیگه ای هست.
استقلال دوران تاهل خیلی پر انرژی تر از آزادی دوران تجرده.
شما وقتی از روی تفکر انتخاب کنی خدا خودش تضمین میکنه اون مودت و محبت رو.
و جعل بینکم موده و رحمه..خدا خودش قرار میده این محبتو.
خدا رو شکر شما دختر خوب و مومن و معتقدی بودین این نفی احساسی بودن شما رو نمیکنه.


۲۶ دی ۹۴ ، ۱۸:۵۵ مامان محمدمهدی
سلام
چه خوب که با پوشیه زدنتون موافق بودن و بلکه بهتون هدیه هم دادن:)
پاسخ:
سلام علیکم خانم
بله..خداروشکر..
البته پوشیه بین طلبه ها تقریبا میشه گفت که عرفه.
* اصل پوشوندن چهره ست پوشیه یک وسیله ست..قالت علویه سادات
D:
آخ جون داریم به جاهای خوب خوبش میرسیم.
اون در اوووووووووووووج رو خوب اومدی خخخخخخخخخخخ
پاسخ:
سلام
ان شاءالله خدا مدد کنه..
D:
به سلامتی :)

از این به بعدش خوندن داره
پاسخ:
سلامت باشید..
ان شاءالله..
۲۸ دی ۹۴ ، ۰۰:۲۶ مامان س و ح
خععععععععععلییییییییی
ییییینننننییییی خععععععععللللللییییی لوووووووسی
تیتر رو که دیدم نه میتونسم متن رو نخونم نه این که منتظر بمون بدو بدو متن رو خوندم ببینم آخرش میخوای خدافظی کنی به قول خودت تو اوج یا باز از اون شوخی‌های مخصوص خودته
.
.
بههههله دیدیم که شوخی مدل یارطلبگیه ؛)))
پاسخ:
:))

:)

:-*

سلام

وقتتون بخیر

توی قسمت تماس با من براتون مطلبی فرستاده بودم، ب دستتون رسیده؟

پاسخ:
سلام زهرا جان
بله کامنتتون هست.
همینجا جواب بدم؟
با ایمیل سختمه.
سلام بانوی عزیز.
تا حدود 2 ساعت دیگه حرکت میکنیم به سمت مشهد و 18 ساعت بعد میرسیم.
هول هولکی اومدم فقط خبر بدم.
شاید اونجا ببینیم همدیگرو.
من هرچی پوشیه ای ببینم فکرمیکنم :-*
پاسخ:
سلام رعنا جان
ان شاءالله بسلامتی مشرف بشید و بادست پر برگردین.
هیچ خبری از خودت نذاشتی آجی.

سلام حالتون خوبه به سلامتی مبارک باشه
پاسخ:
سلام شهره جان
خوبین؟
کوچولوها خوبن؟
ممنونم.
۳۰ دی ۹۴ ، ۰۹:۳۹ بانوی طلبه همان نجوای قدیم
سلام خواهری خوبی؟ نجوا هستم
من هم به بیان پیوستم. سوالی مدتی پیش پرسیدم که بی صبرانه منتطر پاسخش هستم
راستی بیان شکلک نداره؟؟؟؟؟
=)
پاسخ:
سلام عزیزم
الحمدلله.
مبارکه..ان شاءالله بسلامتی و دل خوش بنویسی.
چشم..
نه نداره..
ولی میشه کبی کرد فکر کنم دیدم تو بعضی وبای ولاگ که شکلک گذاشتن.
اینجا رسانه متخصصان و اهل قلمه دیگه
:))

:) سعادتمند و عاقبت بخیر باشید. نمی دونم در دوران جاهلیت چقدر شبیه من بودین اما مطمئنم در دوره ایمان هزار بار بهتر از من بندگی کردین. شاید برای همینه که لطف خدا در دوران بندگی شامل حال شما شد ولی شامل حال من نشده. شاید برای همین نرسیدن امداد غیبی ست که من دارم از بندگی نا امید می شم.

پاسخ:
سلام علیکم خانم
متشکرم سلامت باشید الهی.
اینجوری نگید خواهر..اموری که به ما میرسه همه نتیجه اعمال نیست..
چه بسا اعمالی که نتیجه اش اصلا در این دنیا دیده نمیشه..
خواست خدا هم این وسط دخیله..
همونطور که حضرت علی علیه السلام میفرمایند: عرفتُ الله بفسخ العزائم و حلّ العقود..
اسمشو ناامیدی نذارین..میفهمم حالتونو...
برام غریبه نیست..
توکل کنید به خدا..حتما مصالحی در میان هست.
سلااااااااااام

دارم از هیجان ذوق مرگ میشممممممم
دیشب خوابتونو دیدم:)))))))
دیدن کسی توخواب که تاحالاندیدیش خیلی هیجان انگیزه...اصن خودم تو خواب غافلگیرشدم که خوابتونو دیدم:)))

وااااای اصن باورم نمیشه
من ودختر عمم باهم اومده بودیم مشهد بعد دم در حرم منتظر بودیم برای اینکه بریم داخل برا گشتن بعد من یهو شمارو دیدم یعنی توی خواب از روی آقاتون شناختم
کنار هم وایساده بودین شمام میخواستین برین داخل
نمیدونستم چی بگم
پریدم جلوتون وگفتم:یارشیخ عبدالزهرا؟!
شمام هم با خوش حالی هم تعجب گفتین:آره!
دیگه از ذوق نمیدونستم چکار کنم!!
بغلتون کردم کلی ذوق میکردم
اصن یادم رفت بگم من کیم شمام همینطور هاج وواج نگام میکردین:d
بعددیگه گفتم: الهه ام الهه....
دیگه هیچی دیگهههههه

تو خوابم که خیلی خوشگل بودین;)
عینکم داشتین!!واقعنم عینک دارین؟
پاسخ:
سلام عزیزم
خدا نکنه..
خیره ان شاءالله.
چه جذاب بوده ولی وقتی تصور میکنم.
دیگه هیچی دیگههههه
ای بابا..خواب بوده همش
:))
عینک دارم ولی همیشه استفاده نمیکنم.
جالب بود.

سلام

هرطور ک صلاح میدونید و راحت ترید ممنون میشم جواب بدید🌺

پاسخ:
سلام
نمیدونم چرا نمیتونم وارد ایمیلم بشم رمزشو فراموش کردم
:))
همینجا میگم.
سلام
خوشحالم که فصل جدیدی داره آغاز میشه :)

و اما پیشنهادات من!
نحوه نگارش به نظرم ساده و روان و خوبه. من که دوستش دارم.
اما درباره ی موضوعات مطالب به نظرم بهتره به صورت صرفا زندگی طلبگی ننویسید.
چون خیلی ها زندگی طلبگی ندارن ولی مخاطب نوشته های شما هستن.
 اگه عام تر بنویسید مفیدتر هم خواهد بود.
چون خیلی مسائل هستن که به درد زندگی های افراد مذهبی می خوره فارغ از طلبه بودن یا نبودن.
و خیلی دغدغه های مشترک وجود داره. مثلا نحوه ی مهمانی دادن یا مهمانی رفتن، خوب همسرداری کردن و ...
خیلی چیزها هم صرف مذهبی بودن برای آدم پیش میاد (باز هم فارغ از طلبه بودن یا نبودن) مثلا توی جامعه ی امروز با این تیپ های فراوون و عجیب غریب یه مرد مذهبی هم به راحتی شناسایی و تابلو میشه چه برسه به زن!
خود ما بارها توی جامعه متلک هاش را شنیدیم!
مثلا به اقامون تیکه انداختن حاج اقا، آخوند، برادر و ... یا مثلا آقامون رفته بود سیب زمینی بخره طرف گفته بود چند کیلو؟ جواب داده بودن 2 کیلو. مغازه داره برگشته بود گفته بود: ای بابا! امروز هرچی آخونده میاد از ما یک کیلو و دو کیلو خرید می کنه ! :|

این بود نظر من :)

پاسخ:
سلام علیکم خواهری
سلامت باشید.

ممنونم.
بله حق با شماست...می دونی چیه بهار جان من فکر میکنم در راستای تایید حرف شما مخاطب ها همه افراد مذهبی هستن الحمدلله و دین و مذهب هم مختص به قشر خاصی نیست..همه مسلمانیم.


بله قبول دارم حرف شما رو..
عجب...خوبه دو کیلو طلا نخواستین!
D:

۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۴۶ مامان س و ح
وااا پس نظر من کو ؟؟؟؟!!!!
:-(
پاسخ:
نظر شمام هست آجی..
امتحان داشتم دیگه..
ببخشید
:-*
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۵۰ بنده خالقم
خیای وقت پیش خونده بودم پستتون..همیشه میام چک میکنم ببینم پست جدیدی گذاشتید یا نه..
خواستگار روحانی دارم..میترسم ادمی نباشم که همسر روحانی باشه و نتونم زندگی کنم..
از اینکه همسر روحانی باید چه ویژگی هایی درونش قوی باشه و چطور باشه بگید و اینکه زندگی با روحانی چطوره..
پاسخ:
سلام علیکم
اتفاقا من شما رو یادمه.
خیره ان شاءالله...
اینجوری فکر نکنید خواهر..تحقیق کنید مطالعه کنید فکر کنید و در آخر توکل کنید به خدا..اگر خیر شما در این مسیر باشه حتما موفق خواهید شد.
توسل هم داشته باشید حتما خصوصا به حضرت زهرا..
مارو بی خبر نذارین..
:)
سلام سیده بانو/ خیلی زیبا بود چه لحظه زیبایی!! شما چند ساله بودین که ازدواج کردی??
میدونی خیلی زندگیم شبیه شماست حتی نوع ادبیاتتون و حتی نوع حس و حالتون ان شا الله که همگی عاقبت بخیر بشیم و خدا هم یه آقا طلبه سید خوب نصیب ما کنند! آمین
پاسخ:
سلام علیکم خانم
آقا دیگه میشه سنمو نگم؟!
این یک رازه
:))
چه جالب..از خودتون بگید خب..وبلاگ ندارین؟
ان شاءالله عزیزم..
ان شاءالله بهترین ها نصیب شما بشه.

سلام خواهری

یادمه تو وب قبلی هم از این ضدحالا زیاد به ملت میزدید:دی

همون موقع که ملت یه عمری دنبال رمز پستاتون میگشتن آخرشم میگفتین سرکاری بود

ولـــی ضدحال جالبی بود

خداوند متقابلا موجبات ضدحال(البته ضدحال خوب) شما رافراهم بفرمایید:))))))))


موفق ومستدام باشید

التماس دعــــــــــاکثیرا و جزیلا وشدیــــــدا

پاسخ:
سلام
آقا اعتراف کن کی بیدی؟!
D:
چقدم یادشه!!!
حاجاتت روا  ان شاءالله عزیزم
سلام...
از نیمه های خاطره همراهتون بودم
فقظ یه سوال
آقاتون چند وقته نیستن...
کی برمیگردن؟
پاسخ:
سلام علیکم خانم
جواب قسمت مشاوره رو میدن ولی پست نمیذارن..
سطح دو درساش سنگینتره نسبت به قبل...
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۴۴ حانیه سادات
سلام سادات خانم صرف نظر از پست جذاب چقدر قالب وبلاگتون زیباست .
یه سوال بعد این دوسال که باهتون بودم باغتون هنوز میوه نداده؟؟؟

راستی زیارت شیخ حر عاملی رفتید سلام منو برسونید .
پاسخ:
سلام علیکم سادات خانم
چشاتون قشنگ میبینه.
حتما ان شاءالله روزی خودتون...
سلام عزیزم
اذیت میکنیا.!
حواست هست؟!
ضد حال میزنی نه؟
اشکال نداره گلم.
نوبت تک تک بچه های اینجا هم میرسه.
از جمله خودم.

خوشبخت باشید عزیز دلم.
پاسخ:
سلام فهیمه جان
بلی بلی..
D:
سلامت باشین ممنونم..
سلام خوهری واقعا دو سال گذشت؟  ار روزی که خواننده وبلاگ شدم تا حالا!!!!! 
چقدر زود دیر میشود.
همیشه مشتاق خوندن پستات بودم به خصوص زمانی که مجرد بودم و آرزوم همسر طلبه شدن بود.
مشتاقانه منتظر خاطرات و تجربیات حال زندگیت هستم که قطعا به منی که همسر طلبه شدم کمک میکنه.
واقعا دوستای محازی یه چیز دیگننننن
پاسخ:
سلام
میبینی؟.
چه زود..چه دیر..
الحمدلله خودت الان یه خانم باتجربه تو این زمینه هستی.

سلام
شاید دیر اما مبارک باشه زندگی طلبگی تون عزیزم.تو این مدت منتظر بودیم تا به اینجای قضیه برسید و...
ان شاالله که خدا یار وهمراهتون باشه برای رسیدن به اهداف زیبای زندگیتون.رضایت خدا رو همواره داشته باشید.
فکر میکنم زندگی ما همسران پاسدار هم خیلی شبیه شماها باشه خصوصا اینکه همسران ما جونشون رو هم کف دست گرفتن.دعا کنیم هرچه زودتر همه تکفیری ها وسلفی ها و خلاصه همه دشمنان امت پیامبر اخرالزمان نابود بشن وهر چه زودتر چشممون به جمال زیبای منجی موعود روشن بشه.
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام علیکم خواهر
خیلی ممنونم..لطف دارید شما.
سلامت باشید و عاقبت بخیر ان شاءالله.
بله..واقعا..من از نزدیک شاهد زندگی هایی شبیه زندگی شما هستم...
خدا به عمرتون و زندگیتون برکت بده..مزد جهاد شما رو فقط خدا میتونه ادا کنه...
ان شاءالله...

سلام عزیز دل
وبلاگ جدید گلستان عشق هست خوشحال میشم سری بزنید
پاسخ:
سلاااام خانم
خوبید؟
موفق باشید...
چشم..
تبریکات ما رو بپذیرید با تاخیر چند ساله
پاسخ:
سلام گوهر بانو
متشکرم..
ان شاءالله سلامت باشید و عاقبت بخیر.
سلام بزرگوار فکر کنم نظر بیشتر افراد این باشه که در مرحله بعد سریع تر پست بزارین فکر کنم این بهترین تغییر باشه:))))
پاسخ:
سلام خواهری
بله من خودمم موافقم با شما
:))
امتحاناته دیگه..
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
************
*** *** **** ***
**** *******
****** ***** ****
**** **** 
******* *** *******
**** ****** *** **** ** **** ***** ** ***** ** **** *** **** ***** **** *** *** * ****** *** **** ****
*** ** **** **** ** **** *** ** ************ *** *** ***** ***** *** **** ** ****  **** **** ******* ***** **** ***** ***** *** ***** ** *** *** ** *** * ****
*** **** ** **
***** *** ** * **** ***** ** ***
***** **** **** **** ***** **** ****
*** ******** **** ********
* *** **** *** ****
*****
پاسخ:
سلام
خدا رو شکر..
ببین خب تو هیچ موردی یقین ندارین برای همین محکوم به طهارته...
حتی تو این موضوع آخری داری میگی حس میکنی بازم یقین نداری.

سلام خانمی، مبارکه، امیدوارم همیشه آرامش و سلامتی رو درآغوش داشته باشید، 
عاقبت به خیر باشی عزیز
التماس دعا
پاسخ:
سلام عزیزم
ممنونم...
سلامت باشید ان شاءالله...
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۴۰ زهرا شبرازی
سلام بانو
کلی استرس گرفتمااااا .گفتم ای دل غافل اینم که داره پست اخر میذاره.
اگه اینجا بودی بازوتو گاز میگرفتم دفه دیگه با احساسات مردم بازی نکنی :))
پاسخ:
سلام علیکم خانم
وا؟! استرس براتون بده بچه شیر میدین..
D:
نی نی خوبه؟

همچنان منتظر جواب بمونم؟....‎:(‎
پاسخ:
سلام زهرا جان
ببخشید که خیلی دیر شد،واقعا شرمنده ام..
شما خانم مهربان و آرومی هستید به نظرم..طبیعت شما مهر طلبه..البته اگر بخوایم شرایط رو هم در نظر بگیریم این وابستگی شما خیلی امر طبیعی محسوب میشه.
شما به عنوان یک همسر حق دارید که مورد مهر ورزیدن واقع بشید...اما با توجه به  شرایطتون و دوری نسبی شما از هم این اتفاق برای شما کمتر رخ میده..
اگر میتونستید شرایط رو تغییر بدید که فاصله ها کم بشه و وضع موجود تغییر پیدا کنه خیلی به نفع شما بود از همه لحاظ..
اما میگید که ایشون بیمار هستن..و حتما از نظر فکری درگیر این بیماری خواهند بود همونطور که جسمشون درگیربیماری هست..
ببینید چه کاری چه رفتاری مورد پسندشونه همون کارو انجام بدین..
اگر فعلا شرایطشو ندارن بذارین برای وقتی که بهتر شدن از نظر جسمی..
اما طوری رفتار نکنید که انگار از طرف شما طرد شدن..مثلا هر روز یک پیامک باهر متنی عاشقانه..صبح بخیر و..براشون بفرستین..ولی منتظر و پیگیر جواب نباشین..
کتاب همسر اگر اینگونه میبود نوشته خانم راضیه محمدزاده رو مطالعه کنید..
بازم عذرخواهی میکنم ازینکه دیر جواب دادم.
این وضعیت مقطعیه عزیزم حالشون که ان شاءالله بهتر بشه قطعا قدردان محبتهای شما خواهند بود.

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ***** ***** ** ***** ***** *** ** *** *** **** ****** **** ** **** ****** ** ****** ***** ***** ***** ******** ***** *** **** **** * *** ** **** ***** ***** ***** ****** *** ***** ** ***** ****** ***** ** ** *** **** * ****** ****** ***** * **** **** **** ****** ****** ** ** *** ****** * ****** ******* ****** ** **** **** **** *** ** **** *** *** **** ** ***** *** ***** ***** *** * **** ** *** *** ** **** ** **** **** **** ** *** **** **** **** *** ****** ** **** *** ***** ** ** *** **** **** *** *** **** ***** **** **** *** **** *** ** *** ** ** **** **** ** *** ** ** ****** *** *** ** **** ******* ** *** **** ** ***** *** *** ****** *** *** ***** ** ***** **** *** ********* *** ****** *** ** ** **** **** **** * *** **** ***** *** ******** **** ****** ***** **** **** *** *** *** ****** **** *** ** ** ***** **** **** **** **** *** * ******* ***  ***** ** *** **** *** **** ****** ***** ** **** **** **** **** ***** **** *** ****** ****** *** ***** ** *** ***** *** ******* **** ** *** ****** *** ***** **** ** **** ***** **** ******* ** *** ****** *** *** **** **** ***
پاسخ:
سلام زینب خانم
اختیار دارین..
ای جان..موفق باشید ان شاءالله.
خدا رو شکر..ان شاءالله عاقبت بخیر باشین..دست امام حسین رو سرتون..
ان مع العسر یسری.. این یسر مال همه بنده ها هست ها..منتها برای بعضیا دیرتره..سختتره..
پوست کن تره D:
فقط میتونم بهت قول بدم بالاخره تحقق پیدا میکنه ان شاءالله..یه وقتی که به صلاحته..خیرته..
شب تاریک و بیم موج و گردابی چنین هایل کجا دانند حال ما سبکباران ساحلها..
نه زینبی بانو؟!
طلبه سید بخواه از خدا اما مصلحت خدا رو هم بخواه ازش..بگو طلبه سید میخوام بازم هرچی توکه خدای منی صلاح بدونی...
حکما بدتو نمیخواد..
این جمله نن آقامه: ما که آبرویی نداریم ولی جد بزرگی داریم ان شاءالله دست شما و ما رو بگیرن..

۰۶ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۰۲ بد بودم ولی خوب میشم قول میدم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
************** *** ***** ** ***** ** **** ** ***** *** ******** ****** ** *** ****** ** ** *** ***** **** *****
** ** **** ****** ** **** *** **** ***** ****** ** ** ****** *** *** * *** ** **** *** ******* *** ** *** *** *** * **** *** *** ***** ** ******** ********* ***** ** *** **** *** ** *** **** ** ** *** *** **** **** ** ******* **** **** ******** **** **** **** *** ****** ***** ***** *** **** ** ** *** **** *** ***** **** ** *** ***** ** ******** ** *** **** **** *** ** *** ** ****** **** *** **** * *** ** ************ **** ***** ***** * ** *** **** * *** *** ** ****** ********* ****** *** *** *** *** **** *** ***** *** * **** **** ** ** ** **** ***** ** ** ******* ** ***** ***** *** ******** ** *** ** **** ***** *** ***** *** ***** ******** ** ** ***** ****** ** *******
**** ***** ** ***** **** **** * ** ****** **** **** *** ********** **** ** ********* ** ** **** *** ** ***** *** *** *** ** *** *** ***** ** ****** ** *** **** *** * ***** ******* *** ********* *** **** ******** * **** ****** * **** ***** *** ** ******* *** ****** **** **** ** ***** *** **** ***** *** ************ ** ** *** ****** **** ****** *** ** ******** ****** *** *** *** * ***** ********* ***** ** **** ** **** ****** ** **** * **** **** ****** ** ** ***** **** ** ********* **** ***** ***** *** ******** ********* ** **** ** ** *********** *** ****** *** ***** *** ****** **** *** *** ******** ***** ** **** **** *** *** *** *** ****** ****** ***** ******* *** ** **** ** **** ***** **** * **** ***** ** ** **** ***** ***** ***** *****
***** ** *** *** ***** ** *** *** ** **** ***** ** **** ** ********** **** ** ***** **** ***** *** *** ****** ** ******** ***** ******* *** **** ** *** **** ** **** ******** ** ****** *** *****
******* *** *** **** ** ** *** ******* ***** ******* ************ ** **** *** *** *** *** ** ***** *****
پاسخ:
سلام علیکم خواهر عزیزم
الحمدلله ممنونم از شما..
عذر میخوام خیلی دیر شد...
ای وای...چرا از سر دلسوزی و کمک؟!!
مگر ما وظیفه داریم به همه کمک کنیم؟!! اون هم کمک به یک مرد غریبه؟!
الحمدلله که زندگی خوبی دارید..همسر خوب و مومنی دارید..قدر زندگیتونو بدونید.
جدا از عقوبت گناه..این کفران نعمته که از زندگی خوبتون به نحو شایسته استفاده نکنید.
شما باید مقدمات گناه رو از زندگیتون حذف کنید..
اگر ماهواره دارید و فکر میکنید تاثیر دیدن فیلمهای مخرب ماهواره ست،ماهواره رو جمع کنید بخاطر خدا و بعد هم بخاطر خودتون و همسرتون.
اگر فکر میکنید گوشی موبایل برای شما اسباب گناه هست،چه اشکالی داره موبایل نداشته باشید..حداقل برای مدتی..
اگر رفت و آمدها و مهمانی هاتون مختلط هست سعی کنید محفوظ بودن خودتونو حفظ کنید.
امیرالمومنین در وصیتشون به آقا امام حسن مجتبی علیهماالسلام میفرمایند تا میتونی اهل خانه ات رو از دید و برخورد با نامحرم حفظ کن(نقل به مضمون)
تا میتونید از اختلاط و برخورد با نامحرم پرهیز کنید..این دستورات برای همه خانمها هست..برای اینکه فکرشون سالم باشه..دلشون سالم باشه..
تا الان هرچی بوده تموم شده رفته..
شما الان اون آدم سابق نیستین..توبه کردین و خدا هم توبه پذیره.
منتها شرط پذیرش توبه اینه که رفتار گذشته ترک بشه..
انس و محبتتون به همسرتون بیشتر بشه..
به هیچ عنوان هرگز و ابدا قرار نیست همسرتون چیزی متوجه بشن،نه الان و نه هیچ وقت دیگه..
هرگز این کارو نکنید..این ماجرا بین شما و خدا حل شده الان..پس برای بنده خدا افشاءش نکنید..
هرگز هرگز..
حالا شما توبه کردین و با گذشته فرق دارین..
پای قول و قراراتون باشید..
دامن حضرت زهرا رو هم محکم بگیرید..
ان شاءالله حلاوت و شیرینی این قول و قرارها رو تو زندگیتون می بینید..
مطمئن باشید خواهر عزیزم..
* با اجازه تون من کامنتو ستاره دار میکنم..
این قضیه از نظر خدا تموم شده ست..خواهر جان..
:))
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۲۷ یار شیخ عبدالزهرا(یار طلبگی و هزار و یک...)
از یار شیخ عبدالزهرا به بنده خدا
سلام علیکم خواهری
ان شاءالله خوشبخت و عاقبت بخیر باشید..
خیلی تلاش میکنم که مثبت فکر کنم..همون نیمه پر لیوان و این حرفا..
نمیدونم چقدر موفق بودم چقدر کم گذاشتم ولی در کل همیشه یادم میمونه..محبتهای دیگرانو.
حتی اگر کسی یک لبخندشو مهمانم کرده..یا یک نگاه گرم..
هیچ وقت از خاطرم نمیره به فضل الله.
پدرهمسرم یه خاله داشتن که چندوقت بعد اینکه من عروس این خانواده شدم به رحمت خدا رفتن،در کل اگر من این خانمو دو یا سه بار دیدم..
اما همیشه یادشون میکنم پیش خونواده آقامون.
یه دفه تعجب کردن که مگر من چقد خاله رقیه رو دیدم؟!!!
به قد همون دوسه بار دیدن کلی لبخند و انرژی ازشون گرفتم..
عادتمه تو رفتارای آدما دقیق میشم...خاله رقیه خیلی با ادب بودن..خیلی..
* برای خودت زندگی کن..خود خداییت..
این شما و همسرتون هستین که قراره یک عمر باهم زندگی کنید ان شاءالله.
تصمیماتونو یکی کنید..اگر برنامه خاصی دارید از الان زمزمه هاشو بندازین به قول ما..
بله ما مجلس داشتیم ولی به غایت ساده بود..
نظر همسرتون چیه راجع به عروسی و مجلس..بودن یا نبودن؟!
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۱۸ زهرا شیرازی
الحمدلله.مشغولیم فعلا.از سر و کولمون اویزونن.روزی خودت به حق 5 تن


اینم عکساشون.البته خوب نیفتاده.خیلی تلاش کردم تو یه عکس دوتایی باشن .اخرشم خوب نشو
http://8pic.ir/images/g7zyd1hwoqukx4p0cjdy.jpg
پاسخ:
سلام
جانی..چه خوشگلن ماشاءالله
خدا حفظشون کنه..
الهی  بگردم نی نی دخمله؟!
ای جان پسرتون ازین لپ سوراخی هاست...من عاشق اون چاله رو لپم..
خدا ببخشه براتون..زنده باشن..
ماشاءالله
ممنون که عکساشونو نشونم دادین..
:))
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۴۰ بد بودم خوب میشم قول میدم
جواب منو نمی دید..حق دارید ازم متنفر باشید..
پاسخ:
نه خواهر جون
چرا باید متنفر بشم؟!
ببخشید یه مدت کمتر میتونم بیام نت.
فقط یه سوال: متن کامنتتون باشه یا حذفش کنم؟
گفتم شاید دوست نداشته باشین عمومی بشه.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام

خیلی خیلی ممنونم از این ک جواب دادین واقعا‎<3‎

*** **** ** * *** ***** **** ** **** *** **** **** ***** ********* * ****** *****

*** ** ***** ***** ** ******* ** *** **** *** * **** **** *** ****** ********

** **** *** *** *** * *********** * *** ** ******** *** *** * **** **** ****** ** *** ****

** ****** * *** ***** * ***** ** **** **** **** ***** ***** *** **** ** **** *** ***** ******* ** **** ********* ** *** **** **** *****

** **** ***** ***** **** ** ****** **** *** * **** ******** **** ** **** *** *** * ** ******* * ***** **** *** *** ** ***** *** **** ***** *** **** *****

** **** *** ***** *** ***** ******* * ** ***** ****** ***** **** * *** * *** *****

**** ******* * ******* ** **** ****** *********

پاسخ:
سلام خواهش میکنم..
شما درست میگین..جنس احساس شما با اون آقا فرق داره...
من نمیخوام تو زندگی خصوصی شما دخالت کنم یا اینکه خدایی نکرده به شما جسارت کنم اما شما خودتون هم میدونید که تو این قضیه شما بیشتر سختی میبینید...
البته آرامشی که فرمودین غیرقابل انکاره اما شاید به قیمت تنش ها و ناراحتی های الان و دوری ها و  حسهای عجیب و غریب و...باشه.
موقعیت ازدواج دائم براتون نیست؟
ببخشید که میپرسم..اگر دوست نداشتید جواب ندید.
* من متنو حذف میکنم اگر خواستید نمایش داده بشه بگید که دوباره متنو بذارم.

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** ******

**** **** ** *** *****

** ******* **** **** *** 

*** ******* ***** ******* **** ***** ****** ** ******

*** *** *** **** ** ****** **** *** ** ** **** ** **** ***** **** **** ***** ***** **** ********** ******

*** ** ** ***** ** ****** ** ***** **** **** **** **** ******* **** **** ***** **** ** ****** ****** *** ** ****** ***** *** ****

** **** ***** ** ***** **** ** **** ***** **** **** ***** ****

** **** ** *** ***** **** *** *** ***** **** ***** ** *** **** ****

****** ****** ***

*** *** ****

*** **** *** ** *** **** *** **** ****

**** *** *** **** ****** ** ** ******* **** ***** * *** ******* ****

*****

پاسخ:
سلام عزیزم
وب خودت بگم بهتر نیست؟!
والا دلیل خاصی که نداره.یه ترس بی دلیله.شاید همون ترس از مستقل شدن.چون من همیشه تو زندگیم وابسته بودم.اصن روحیم اینطوریه.واسه همین از استقلال داشتن میترسم.
پاسخ:
سلام
حالا استقلال تو زندگی متاهلی هم به اون معنای تجرد نیست،در مجموع زن وابسته به مرده..
تکیه گاهش مرده.
یه چیز دیگه هم هست.
من ظاهر مذهبی ندارم.اما دوست دارم شوهرم خیلی مذهبی باشه.یعنی درواقع بجز حجاب تقریبا همه چیزو پذیرفتم.
اما خب عقل مردم ما به چشمشونه.مثلا وقتی دخترخالم میاد و واسطه میشه که یه نفر بیاد خواستگاریم،من میدونم یه شخصی که از نظر دینداری خیلی معمولی و یا حتی ضعیفه رو معرفی میکنه.چون باتوجه به ظاهرم فکر میکنه من اونجوری دوس دارم!!! برای همین ندیده رد میکنم.

میدونید واسه من پول و خونه و این چیزا اهمیتی نداره.فقط کسی رو میخوام که عقایدمون بهم بخوره.

واسه همینم فعلا تصمیم گرفتم چندسالی به ازدواج فکر نکنم.
پاسخ:
چه جذاب
:))
یعنی مثلا محجبه نیستین آره؟
میدونم ناراحت نمیشین مدتهاست باهم آشنا و دوستیم..
اینجوری که میشیم مصداق آیه یومنون ببعض و یکفرون ببعض..
خدا نماز و روزه رو از همه بنده هاش میخواد..اما حجابو فقط از خانوما میخواد..
نه نماز،بی حجاب خوشمزه ست نه حجاب بی نماز..
جفتش کنار همه.

میدونید شاید دختر خاله تونم یه کم بی تقصیر باشن.فکر میکنن شما این مدلیا بیشتر میپسندین.
چچچچچننند سال؟!
توکل کنید به خدا..ان شاءالله به همین زودیا..
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۳۹ طلبه آینده
سلام آبجی جان
یه سوال اونجایی که توی معرفی نوشتین; 
حالا همان دختر...یار مردی شده است که غیر -رضایت او- هیچ شفیعی در قیامت ندارد.
منظورتون از رضایت او یعنی شما به جز رضایت همسرتون شفیعی ندارید؟
من معنی جمله رو درست نفهمیدم
پاسخ:
سلام عزیزم
بله..
مضمون روایتی هست از آقا امام محمدباقر علیه السلام که در روز قیامت برای زن هیچ شفیعی بالاتر از رضایت همسرش نیست در محضر پروردگار.
سندش هم جلد یک سفینة البحار  و خصال...

چه قالب زیبایی


:))))))))))

پاسخ:
سلام عزیزم
من اصلا دقت نکردم،یعنی اصلا نرفتم دیگه اونجا..
ولی کلا دوست دارم یادم بدی طراحی رو..
چرا نمیشه تو وبلاگ شما نظر گذاشت؟!

به به...چه قالب خوشگلی
پاسخ:
سلام
چشاتون قشنگ میبینه.
یه مدته زدم تو خط خیاطی
:))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** ******

**** **** *** *** **** * **** ** ****** ****** **** *******

****** ***** ***** **** *** **** ******

**** ** ****** *** *** ***** ***** ***** ** **** ** ** *****

******** **** ***** ** ***** ***** **** *** * ** **** * **** ***** *** ***** *** * ** ** **** **** ******

** ***** **** ******** *** ** *** **** **** ***** ** **** **** * ** **** ******* *** *******

** ***** ****** ******* *** **** **** ***** ** *** ***** *** *** **** *** ******** **** ***** *** *** ** ***** *** * ** *** *** **** ***** ** ** ** ** ***** **** ***** **** * ****** ***** * **** ** ****** ****** ******

*** ** ** *** **** **** *** **** **** *** ***** ** *** ************** ***** ** ** ** *** ** ** **** **** *** ****

**** **** ****** * **** ***** ************* *** **** ** ****** * ***** ** **********

پاسخ:
سلام خانوم جان
اگر شیئی خشک و نجس باشه نحاستش به جایی منتقل نمیشه.
مثلا اون شکلات بر فرض نجس بودنش اگر سالها روی فرش یا داخل یخچال باشه مادامیکه خشک باشه و تری ای به اون سرایت نکنه،نمیتونه جایی رو نجس کنه.
کاغذ اون شکلات نجس نیست خواهر.
بقیه وسایل هم پاکه.
مطمئن باشید عزیزم.
شاید مطلب وبلاگ من با عنوان "بی حجابی اجباری در بیمارستان های کشور" به اینجا ربط داشته باشه....

justbequick.blogsky.com

سلام

خدا اجرتان بدهد...

دیشب اصلا خوابم نبرده...

خواهرجان شرمنده که باز میخوام وقتتان را بگیرم.

اون که اولش خشک بود درست، توی پاکت به همراهش دوتا شکلات حلال دیگه بود که اول من اونا را برداشتم و شستم و گذاشتم بیرون که مثلا دور نندازمش ولی بعدا دلمو راضی نکردم و دور انداختم... حالا اونا که خشک بود و من شستم نجس شدن؟البته اون ناپاک را که همون اول انداختم دور..حالا تو سینک که شستم اونجا هم نجس شده؟

به خدا دیگه اعصاب برام نمونده...

آخه تو یه کشور اسلامی چرا میان خوراکی حرام تو قفسه های فروش میذارن؟چرا مردم را اینقدر به عذاب میندازن؟

خب همسر من هم اعتماد کرده و برداشته...

پاسخ:
و علیکم السلام
خواهش میکنم.
عه چرا انداختین دور؟ حیف بودن..اونا واقعا پاک بودن.
باید مواظب باشیم خیلی وقتا این فکر و خیالا منجر به اسراف میشه خدایی نکرده.
نه نجس نیستن.
اون شکلات نجس در صورتی نجس کننده میشه که خیس بشه و تری خودشو به جای دیگه ای برسونه در غیر این صورت ظاهرش پاکه و ابدا نجس کننده نیست.
نه سینک هم نجس نیست.
من چندتا استان مرزی رو که رفتم معمولا تو شهرهاش شکلاتها و قهوه ها و خوردنی های خوش رنگ و لعاب با برندهای خارجی زیاد دیدم.
مخصوصا استان شما و اون شهر خوشگل و باکلاسی که همسایه تونه،سبک خونه هاش خارجی ان.
+ ازرو آی پیتون فهمیدم.

سلام

خواهرجان مدام سر میزنم ببینم جواب دادید؟؟!!

خدا شما را حفظ کند که هستید و جوابهای شرعی مردم را میدهید...

خوش به حالتان..همیشه به زندگی زنهایی مثل شما غبطه میخورم...موفق و فعال در جامعه و فضای مجازی...

من یه چند ماهی میشه با وبلاگتان آشنا شدم ولی نظر نمیذاشتم چون همش احساسم اینه که مخاطبانتان را میشناسید و دوست هستید و من غریبه چه به اظهار نظر در مورد پستهاتون...

بهرحال خوش به سعادتتان...دعایم کنید.

مردم خیلی از مسلمانی فاصله گرفتن...و این بدجور اذیتم میکنه.

سگ تو اسلام نجسه اونوقت چرا الان باید تو خونه مسلمانها باشه و سر سفره شان یا تو بغلشان باشه... ای واااااااااااااااااااااای خیلی حرف است که واقعا ماندن در این دنیای بی مذهبی را برام سخت کرده.

پاسخ:
سبام
کاری نکردم واقعا..
همه چی از یه کامنت شروع میشه،الان دیگه با شما هم دوستم
:))
خیلی خوش اومدین..
ان شاءالله خدا عاقبت همه مونو ختم بخیر کنه.
حرف شما درسته...متاسفانه..
حیوون دوستی خیلی پر رنگ شده الان از سگ و گربه و خرگوش گرفته تا همستر و انواع طوطی ها و پرنده ها که نگه داریشون خالی از اشکال نیست.

ممنون خواهری

شما لطف دارید

من یه نظر دیگه هم فرستاده بودم، اون به دستتان نرسیده؟؟

در مورد همون قضیه نجاست..

پاسخ:
چرا تاییدش کردم.
وبلاگتون فوق العادسسسسسسسسسس
سلام خواهری
ما درخدمتیم:))))))
در چه بخش طراحی میخوایی
میخوایی فتوشاپ یاد بگیری یا طراحی وب

ببخشید یکم کسالت روحی داشتم 
الان نظرات بازه
پاسخ:
سلام عزیزم
در خدمت امام زمان باشید ان شاءالله.
وای یه کم استرسم گرفت..چه سخت گفتی.
بلا دور باشه ازت..بهتری الان؟

ممنون آبجیییییییییی

خیالم کمی راحت شد!

آخه الان همسری هم بالا سرم ایستاده بود و نظر شما را براش میخواندم و اون هم سرزنشم میکرد که همه اینا را من هم دیشب گفتم ولی تو که قبول نمیکنی!!!

میدونم اسراف شد ولی وقتی نمیتونم 1 درصد قلبمو راضی کنم چیکار کنم؟؟

ولی همش تا صبح از خدا عذرخواهی میکردم...

به خدا بنده اسرافکاری نیستم ولی این مواد غذایی ناپاک دیگه بدجووووووووووور خط قرمزم است.

خواهری ماشالله خیلی باهوش هستین از کجا فهمیدین کجایی هستم... به منم یاد بدهید!!!!!!!!!! البته وب ندارم شاید تشویق شدم یکی ساختم...البته با این هوشی که من دارم........ :)

پاسخ:
ان شاءالله دیگه ازین اتفاقا براتون پیش نیاد.
آی پی تون نوشته بود از کدوم شهرید.
بگم کدوم شهر؟!
همون شهری که من عاشقشم..
:))

خواهر شرمنده اینم بپرسم: منظورتان که "اون شکلات نجس در صورتی نجس کننده میشه که خیس بشه و تری خودشو به جای دیگه ای برسونه در غیر این صورت ظاهرش پاکه و ابدا نجس کننده نیست."

این که شکلات تو کاغذش باشه و باز نشده باشه باز حالت بالا مصداق داره یعنی دست نم دار اون شکلات را بدون باز کردنش لمس کنه دست نجس میشه؟ منظورم کاغذ ورنی شکلات است.خلاصه اینکه وقتی شکلاتی توش روغن خوک داره فقط خودش نجس میشه و کاغذ بسته بندیش پاک است؟ شکلات ویفری ایرانی ها را دیدید مثل اونا بسته بندی شده بود.

ببخشید اینقدر مزاحم میشم ها.

پاسخ:
سلام
اگر تری دست به خود اون شکلات اصابت کنه و اینا به هم دیگه اثر بذارن اون دست نجس میشه به واسطه اون شکلات.
در غیر این صورت اگر تری کم باشه نجاست سرات نمیکنه.
بله کاغذش پاکه..
مزاحمتی نیست خانم جان
:)
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۳۳ رفاقت به سبک شهید
سلام بانو جان داشتم بعضی نظرات رو میخوندم نظر یه بانو باعث شد یه سوالی برام پیش بیاد !
ما از یه طرف با اذربایجان (باکو) و از طرفی با ترکیه همسایه هستیم ! برای همین از شوروی و ترکیه خیلی شکلات و شیرینی جات میاد راستش بنا بر احتیاط نه میخرم نه جایی که بوده خوردم ولی کلا نظر شما در این مورد چیه ؟!
راستی من دختر عمم امریکا زندگی میکنه هربار میاد کلی خوراکی میاره ! این دختر عمه ما ادم مقیدی نیست من به اطرافیان گوشزد میکنم که استفاده نکنید چون از لحاظ شرعی مشکل وجود داره (مطمئنم نه اهل خمس هستن نه اهل حجاب , خونشون هم سگ هستش ) و هم اینکه نمیدونیم از چی درست شدن شکلات ها
ولی اطرافیان جوگیر میشن چون برای امریکاست انگار مثلا دارن الماس میخورن :|
کلا برای قانع کردن اطرافیان خودم من با مشکل مواجه هستم

پاسخ:
سلام عزیزم
اگر روش علامت حلال رو داشته باشه که خب میشه بهش اعتماد کرد.
اما در کل خوبه جانب احتیاط رو نگه داری.
اگر دقت کنی این علامت حلال رو روی شکلاتا میزنن به نظرت چه نیازی داره رو شکلات این کارو کنن؟!
ظاهرا تو بعضی شکلاتا تا اونجایی که من میدونم از روغن خوک استفاده میکنن.
واسه همین بعضی مارکای خارجی این علامت حلالو میزنن چون به کشورای مسلمون صادر میکنن و میخوان بگن که توش روغن خوک و این حرفا نداره.
کار خوبی میکنید. باید دقت داشته باشید..فلینظر الانسان علی طعامه..
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

****

***** **** *** **** ** ** ***** ** ******
***** ******* ***
*** ****** ****** *** **** ***** *** **** ***
*** ***** ********* ** * * ***** ******* ***** ** **** ****** * ** ***** **** *** *** ******** * **** ******* * ** * *** ****** **** ** ** **** * **** *** **** ** **** ** *** ***** *** *** *** * *** * ****** ***** ******** ******** **** ***** ** *** * ******* **** *** ** ****** * ******* ***** ***** ** *** * *** ** ***** ******* ****** **** **** ***** ** *** ***** ** *** *** ** ******* **** ** **** **** **** ** * **** *** **** ** *** **** *** **** **** ***** **** ***** **** * **** ****** **** ****** *** **************** ** **** * **** * *** *** **** *** **** ***** ***** * ** *** *** ****** *** * *** ******* ** ***** **** *** ****** ***** ****** ** ******** * ***** ****** ****** * **** ***** *** ***** ****** **** ********** *** **** *** * ** ****** ***** ******** *** *** **** *** *** ****** ** *** ********* ***** ** *** *** *** ******** *** ** *** ***** ** **** **** ********** **** *** * ***** **** * **** *** **** * *** ****
*** * **** *** ********* ***** **** **** **** *** **** **** **** * ***** ****** **** * **** ****** **** **** ****** *** * ****
*** ********* *** *** ** ***** **** *** ** ** **** *** ****** *** ***** *** **** *** ** *** ***** ***** ** * **** ***** ****** ***** **** **** ***** **** ****
****** ****** * **** ***** ***** ** **** ** ****** *** * *** * ***** ***** **** *** ***** *** **** **** **** * ******* **** **** ***** **** ** **** * ******* ** **** ******** * *** ******* * **** ***** **** ******** ****** *** ***** ***** ***** ********* ** **** ***** **** ***** ** ** **** ** *** *** *** ** * *** ** ****** **** *** * ***** ****** **** ****** *** ** *** *** *** ** ****** *** * **** *** *****
**** *** *** ** *** ***** * ** ** **** * *********** *** ** *** **** ********* **** *** *** ****
***** **** * ** ****** ** ****** **** * *** * **** *** *** **** **** * ** ****** **** ** **** ** ** ***** *** * **** * **** **** **** ***** ********
*** *** *** ****** *** **** ****** **** *** ** *** ** **** ** **** *** *** ** *** ** *******
* **** *** *** *** ******* ***** ***** **** *** ******* ***** **** ** *** **** ************ *** * *** ** ****** *** *** **** ****
***** **** *** **** *** * ** ****** ***** ******* ***** ** ** *** **** ******** * *** **** * **** **** ***** *** **** **** **** * **** ******
*** ** *** *** *** *** *** **** *** ** **** **** *** ****** *** *** * ******* ** ***** ******* ** *** ***** * ****** **** ** ** ****** ***** * ** ***** ******* *** * ***** **** *** * *** ********** ****** **** *** ** **** ****** ******* **** **** * ******** *** * **** ***** *** *** **** ** **** *** ****** ***** **** * *** ***** **** ** ***** **** ******
***** **** ***** ***** ***** * ****** ***** ***** ** ***** * ***** *** *** **** ****** * ***** ** ***** ** ***** **** * **** **** ******* *** ***** ****** ** ***** ****** * **** ***** **** **** * **** * **** ******** ***** ** ** *** * ****** *** **** * *** ******* ** *** * ** ** ** *** * **** **** *******
*** **** ** ** ***** ***** **** ****** *** *** ***** ** *** **** *** ****** ***** ********** **** **** * ***** ** *** ***** ******* ****** * ******* ***** ****** *** ******* *** ***** ***** * ***** ****** * **** *** **** *** **** * **** ***** ** * **** ***** *** ******* **** *** ******** *** ** *** ** ** ****** * *** **** **** **** ****** *** ** ***** *** *** **** ***** **** **** ***** *** *** **** ****** ***** ****** ***** * *** *** ****** ****** *** **** ***** ****** *** **** ******** **** ******* * ** ** *** **** ******* *** ****** * *** *** ** ** ***** ***** *** ****** ***** * *** ***** ***** * ** *** ****** ***** ***** *** ***** **** **** * ** ***** *** *** ***** *** **** ******
*** ********** ******* ******** *** ***** ** **** **** * **** * ******* * *** * *** ***** *** ***** ******* * ****** ***** *** **** ***** **** ** ** ***** ******** ** **** **** ***** *** *** * ****** *** **** * **** * ****** *** *** ***** *** *** ****** ***** *** **** * ****** **** *** **** * **** * ***** **** ******* ***** ****** *** ***** ******* **** ******* *** ****** * ** **** ******** **** **** * ***** ********* *** *** ** ***** ****** * **** ******* ** *** **** *** *** ****** ** **** **** ** ***** *******
**** *** *** **** ** ********* **** ****** * ** **** *** ***** ****** * *** *** *** ** *** **** ***** * **** **** ****** **** *** ***** ***** ****** * **** ******* * ****** ***** ***** ***** * * **** ***** ** *** **** ****
****** ****** **** *** **** *** * **** **** ** * ***** **** ********* **** ***** ****** ** ** ***** ***** * *** * ** ***** ************ ****** ** ****** ** *** *** ***** **** ***** ****** * ***** ** *** ***** ***** **** * * ****** ***** *** ***** **** ** **** * ** ** ** *** *** **** *** ** ***** **** **** *** ****** ***** *** *** *** ***** * ***** ** **** *** **** ******* *** ***** ***** **** **** ********* ****** *******
**** *** * ** **** ** ** *** ***** **** * ** ***** ***** *** *** * **** ******** ******** *** ** **** ****

پاسخ:
سلام زهرا جان
راستش من نمیدونم چی بگم...
حتی نمیدونم باید نظر شخصیمو بگم یا نه؟! اصلا اجازه دارم راجع به زندگی شما نظر بدم؟
یا اصلا این کار درست بوده از اول یا نه..
اما این مدل روابط برای انجام امور خاصی هست و به هیچ عنوان دل بستن و ایجاد علقه نباید صورت بگیره..
به این سوال جواب بدین که آیا امکان ازدواج دائم شما با اون آقا هست یا نن؟!
که اگر این امکان وجود نداشته باشه این وسط شما بسیار متضرر میشین.
تا اینجا هرچه بوده تموم شده..از حالا به بعد سعی کنید..تلاش کنید..توکل کنید به خدا و راه زندگیتونو خودتون طی کنید..اون یار شما نخواهد ماند و هرچه بیشتر بودن شما با اون بنده خدا کار رو برای شما سختتر میکنه.
امکان فکر کردن جدی برای ازدواج با افراد دیگه از شما سلب میشه..توقعاتتون بیشتر میشه و همونطور که خودتون گفتین همه رو با اون مقایسه میکنید و به کمتر از این آقا از نظر معنوی راضی نمیشید.
هرچه زودتر این اتفاق بیافته برای شما بهتره زهرا جان...
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
****
******** ***** ** * ****** ** ***** * ******** ** *****

** ***** ****


*** *** **** **** * **** *** ** **** *** * ******* ***** ***********
** **** ***** ****** **** *** ** **** ***
**** ******* *** ***** ***
*** ***** ** *** ******
****** ***** ** ** **** **** ** **** **** ** *** ** **** *

**** *** **** ****** **** **** ** *** ** *** ***** *** **** * **** ******** ***** **** **** *** ** ** ******
* *** ******* **** **** *****
*** *** ***** * ***** ** ** **** **** ** **** **** *** ********
*** **** *** ****

پاسخ:
سلام
ممنون الحمدلله.
شما خوبین؟!
متشکرم سلامت باشید ان شاءالله.
خیلی متوجه سوالتون نشدم!!
اگر خون میچسبه برای طهارت دست بکشید.
سلام سادات بانو. خوبید؟
ان شا الله خوشبخت و عاقبت بخیر باشید.
از خواننده های خاموش وبلاگتون هستم.
در حرم مولامون دعا کنید برامون.
ما هم در حرم بی بی دعاتون میکنیم.
پاسخ:
سلام علیکم خواهر عزیز..دختر عمو جان
فکر کنم مشهدیا فقط این اصطلاحو بکار میبرن.
سلامت باشید ممنونم از شما.
به به...
چقدر قشنگ..
خداحفظتون کنه..خیلی برای ما دعا کنید..
حتما نائب الزیاره تون هستیم ان شاءالله..
سلام عزیزم
عالی بود مث همیشه.
پاسخ:
سلام کربلایی مهلا
خوبی؟
چه خبرا؟!
فاطمه سه شنبه ها 
اصطلاح "سادات بانو" منظورتونه؟
مشهدی نیستیم. اما شکر خدا یک ماه تابستان مهمان مولامون هستیم.
همینطوری گفتمش. آخه دایی ام منو سادات خانوم صدا میزنه.
التماس دعا


پاسخ:
سلام
نه لفظ دختر عمو بین دو تا سیده..
قشنگه خب..پر از ادبه.
-----------
خوب کاری کردید خواهر..دعای مادرتون همراهتونه قطعا.
ان شاءالله این مدل سفرها پر از تفضل باشه براتون..سفری که توش رضایت والدین هست..
عزیژم..خدا پدرتونو حفظ کنه
ان شاءالله دعای پدر و مادر در حق اولاد صالح اجابت میشه.
سلام سادات جان.
بله ما هم گاهی به دوستان سیده مون دخترعمو میگیم.
منم دوستش دارم.
دختر عمو یادت نره رفتی حرم خاص و خاص و خاص برام دعا کن. خیلیییی.
امروز تو حرم بی بی موقع سلام دادن از طرف شما هم سلام دادم از طرف یار طلبگی و .....
پاسخ:
سلام عزیزم
جدی؟!
مشترکه پس.
حتما لایق باشم...
ممنونم..خدا اجرتون بده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی