...یار طلبگی و هزار و یک

این همه نقش میزنم از جهت رضای تو

...یار طلبگی و هزار و یک

این همه نقش میزنم از جهت رضای تو

...یار طلبگی و هزار و یک

✿بسمِـ الله اَلرّحمنـِ الرّحیمـ✿

✿وَإِטּ یَڪَادُ الَّذِینَ ڪَفَرُوا لَیُزْلِقُونَڪَ

بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّڪْر

وَیَقُولُون إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ

وَمَا هُوَ إِلَّا ذِڪْرٌ لِّلْعَالَمِیـטּ✿
یک روز چشم هایم را باز کردم..دیدم نشسته ام کنار یک طلبه..
روز میلاد آقا جوادالائمه علیه السلام بود.
رواق دارالحجه..
نوشته جاتِ یک طلبه و یار یک طلبه را میخوانید :)

آخرین نظرات
  • ۲۴ دی ۹۷، ۲۲:۰۴ - لیلی بانو
    بله :)
  • ۳ دی ۹۷، ۲۱:۳۸ - بعد مدت ها اومدم دوباره بخونمت
    نوش جان
  • ۲۶ آذر ۹۷، ۰۰:۲۳ - الدوز
    خیلی

دوباره وبلاگ نویسی؟!

چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۴۳ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

دلم برای اینجا و کلا برای فضای وب نویسی تنگ شده...

بعضی وبلاگها رو سر زدم هنوز هستن وب نویسهای قَدر و ارزشی..الحمدلله..

اما ظاهرا حضور در فضای اینستاگرام و تلگرام پررنگ تره..

ای کاش همتی داشته باشم تا دوباره وبلاگ نویسی کنم..

دعام می کنید؟

۹۵/۱۱/۱۳
یار شیخ عبدالزهرا(یار طلبگی و هزار و یک...)

نظرات  (۵)

سلام علیکم و رحمة الله یار شیخ عبدالزهرا

حال؟ احوال؟

دلتنگتون بودم

خوشحال شدم برگشنید

ان شاء الله تمام قد و پر اراده و موفق بازهم باشید و بنویسید

چخبرا بانووو؟ بسلامتی خبراییه؟

مشهد اومدیم اما توفیق زیارتت رو نداشتم خواهری
نه خواهری تلگرام و ابنستا نیست که فعالت مارو حداقل معلق کرد...تا یک ماه پیش مینوشتم...اما....
دعامون کنید...
منتظرتون هستیم...

عبدالزهرای بلاگفا هستم...
پاسخ:
و علیکم السلام و رحمت الله و برکاته عبدالزهرای بلاگفا mohanna.. ی بلاگ
الحمدلله خوبم شما خوبید ان شاءالله؟
منم همینطور..
شما لطف دارین..
شما چطورید؟
خوبید ان شاءالله؟
خبر سلامتی..شما چه خبرا؟
ان شاءالله همیشه موفق و تندرست و دلشاد باشید زیر سایه اهل بیت.
۱۷ بهمن ۹۵ ، ۱۱:۴۹ زهرا شیرازی

سلاااااااااااام بانو

کجا رفتی یهو؟؟

ما که میومدیم و سر میزدیم ببینیم شما کی برمیگردی. هم شما هم حاج آقاتون

تاثیری که این وبلاگها دارند تلگرام و اینستا نداره

ان شالله که مطالب خوب و جذابی ازتون ببینیم دوباره

پاسخ:
سلااااام بر زهرا بانوی شیرازی حالتون خوبه ان شاءالله؟
همین کوچه بغلی بودیم :))
شما لطف دارین.
حتما همینطوره که شما میفرمایید.
ان شاءالله توکل برخدا
۱۸ بهمن ۹۵ ، ۲۱:۵۶ رفاقت به سبک شهید
سلام خواهر خوبم عزیز دل
وای پستتون رو که دیدم دلتنگیم خیلی زیاد شد
دلتنگتون بودم دلتنگتر شد
کاش دوباره برگردید
پاسخ:
سلاااااااام بر دوست عزیزم
حالتون خوبه ان شاءالله؟
حال پدرتون خوبه؟
ان شاءالله خدا کمک کنه هستم..
سلام بانو،خوش اومدید،
خیلی خوشحال شدم ازبرگشتنتون،مدام سرمیزدم..

۰۹ اسفند ۹۵ ، ۰۱:۳۹ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
خیلی از وبلاگتون خوشم اومد...
در پناه خدا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی