...یار طلبگی و هزار و یک

این همه نقش میزنم از جهت رضای تو

...یار طلبگی و هزار و یک

این همه نقش میزنم از جهت رضای تو

...یار طلبگی و هزار و یک

✿بسمِـ الله اَلرّحمنـِ الرّحیمـ✿

✿وَإِטּ یَڪَادُ الَّذِینَ ڪَفَرُوا لَیُزْلِقُونَڪَ

بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّڪْر

وَیَقُولُون إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ

وَمَا هُوَ إِلَّا ذِڪْرٌ لِّلْعَالَمِیـטּ✿
یک روز چشم هایم را باز کردم..دیدم نشسته ام کنار یک طلبه..
روز میلاد آقا جوادالائمه علیه السلام بود.
رواق دارالحجه..
نوشته جاتِ یک طلبه و یار یک طلبه را میخوانید :)

آخرین نظرات
  • ۲۴ دی ۹۷، ۲۲:۰۴ - لیلی بانو
    بله :)
  • ۳ دی ۹۷، ۲۱:۳۸ - بعد مدت ها اومدم دوباره بخونمت
    نوش جان
  • ۲۶ آذر ۹۷، ۰۰:۲۳ - الدوز
    خیلی

تبلیغ-بدون شرح

چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

دو سه روز پیش بود..

ساعت حدود سه ظهر..

یکی در را با غیظ میکوبید...

آقایی در را باز کردند..

از گوشه پنجره میدیدم دخترک چادر به سر زیر آفتاب ایستاده.. دارد تند تند آیة الکرسی میخواند برای آقا.

خجالتی هم بود.

رفتم توی حیاط...سلام کردم..آمد جلو..دست دادم و صورتش را بوسیدم..

خجالتش ریخت..

اسمش ریحانه بود..چند تا غلط داشت توی خواندن.

جایزه اش را گرفت و رفت تا غلطهایش را اصلاح کند و باز بیاید دوباره بخواند و کتاب۶+۱ را جواب دهد

تا جایزه ویژه را بگیرد.کتاب درباره ولایت امیرالمومنین علیه السلام هست..

موقع رفتن گفتم به مامانت سلام برسان..

گفت باشه دستت درد نکنه..

D:

شب مرا توی مسجد دید آمد جلو روبوسی کردیم باهم..

فردا ظهر هم توی مسجد به همین منوال...

هر وعده نماز یک حالی از هم میپرسیم خلاصه :-) 

ظهر هم آقا را بیرون دیده گفته به خانمت سلام برسان.

D:

قبل افطار ریحانه در زد.

رفتم دم در.

یک نایلون داد و رفت...

دو نا رانی خنک و چندتا شکلات....

۹۴/۰۴/۱۷
یار شیخ عبدالزهرا(یار طلبگی و هزار و یک...)

نظرات  (۲۵)

آرزو دارم در این شب های عزیز ....ناخواسته به دست آورید،،، آنچه را که بیصدا از قلبتان گذر کرده است.
۱۸ تیر ۹۴ ، ۰۲:۲۵ ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
آخ عزیییییییییییییزم
کاش مام قسمتمون میشد ازین جهادهای دوست داشتنی....
فکر کنم من اگه میرفتم از مامانای اینطور بچه هایی میخواستم بدن بچه هاشونو نگه دارم:|
پاسخ:
وقتی فهمیدم مامانش کیه کلی تعجب کردم آخه سنشون خیلی زیاد بود!!!
۱۸ تیر ۹۴ ، ۰۴:۵۷ فاطمه خانوم
سلاممممم...آبجی.تبلیغین؟؟ماتبلیغیم تویه روستای خوش آب وهوای ییلاقی..برای دخترا کلاس حفظ قرآن گذاشتم..استقبالشون خیلی خوبه.خوشحالم بجه هاباهام راحتن ودوسم دارن ان شاالله بتونم الگوی خوبی باشم براشون چون خیلی الگوپذیرن...شماپیشنهادنداری؟
پاسخ:
سلام عزیزم
خوبی؟
بله.
چه عالی..خدا قوتتون.
ان شاءالله موفق باشید.
برای خانمها هم کلاس داری؟
۱۸ تیر ۹۴ ، ۱۱:۰۷ عاشق ولایت

سلام من هنگ کردم صددرصد
اینم سایته
هی میگم چراکسی بهم سرنمیزنه کاشف به عمل اومدادرس اشتباه دادم
قبلا سایت ساخته بودم اما رمز وکاربری یادم نبود
به خاطرهمین زدم paveh8
واقعا چی بگم به خودم خوبه
پاسخ:
سلام
روزه شما رو هم برده!
:)
۱۸ تیر ۹۴ ، ۱۱:۰۹ عاشق ولایت

سلام من هنگ کردم صددرصد
اینم سایته
هی میگم چراکسی بهم سرنمیزنه کاشف به عمل اومدادرس اشتباه دادم
قبلا سایت ساخته بودم اما رمز وکاربری یادم نبود
به خاطرهمین زدم paveh8
واقعا چی بگم به خودم خوبه
۱۸ تیر ۹۴ ، ۱۴:۵۳ سیده طهورا آل طاها
سلام و صد درود . می بینم که دوستان تازه پیدا کرده ای همیشه به تبلیغ...
پاسخ:
سلام علیکم
شکر خدا..
امام رضا هوای غریبا رو دارن.
۱۸ تیر ۹۴ ، ۱۶:۰۰ بانوی گمنام
سلام دوست عزیز طاعات و عبادات قبول
ما هم بیاییم :)

پاسخ:
سلام
ممنان طاعات شما هم قبول ان شاءالله.
نه بابا هیچ جا خاک وطن نمیشه.
حالا ما که داریم میریم کجا رو گرفتیم
D:
D:
خوشا به سعادتت عزیزم به خاطر اینکه در جایگاه تبلیغی
راسی از این به بعد با *مامانی* واست پیغام میذارم(مامان ساراجون)
راسی رانیش خوشمزه بود ؟
حتما خعععلی چسبید نه؟
پاسخ:
ان شاءالله خدا توفیقمون بده لایق باشیم سفیر اهل بیت بودن رو...
گذاشتم فریزر...
حتما خوشمزه ست.
:)
رانی مال شرکتی وهابیه
بعدا اینم به لیست ارشادی اضافه کنید بگید جنس ایرانی بخره
;)
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون از شما..
:)
۱۹ تیر ۹۴ ، ۲۳:۳۷ خانم آقاش
سلام سادات خانمی کیف احوال؟
خوش به سعادت شما..
مگه تو هم پایتخت میبینی؟ ماه عسل هم میبینی ؟:)) 
دعا کن برام...

پاسخ:
سلاااااام علیکم خواهر جان
خوبید ان شاءالله؟
کوچولوتون خوبه؟
شکر خدا خوبم.
بعضی وقتا میبینم قبلا مشتری ماه عسل بودم.
سلام  سادات جونم   دلم یه ریزه شده براتون   دعا کنید قسمت بشه بیاییم مشهد ببینیمتون  راستی بوووق رسید به دستتون
پاسخ:
سلام علیکم خواهر جانم
خوبین؟
دلم تنگتون بود.
تو وب آقامون میخوندم کامنتای شما و دوستان دیگه رو.
خدا خیرتون بده به یادم بودین.
بله رسید...
ممنون که اعتماد کردید.

۲۰ تیر ۹۴ ، ۰۳:۰۲ خانم آقاش
خوبیم.الحمدلله.
خدا حفظت کنه.بنویس بازم برامون.

پاسخ:
سلامت باشید الهی..
چشم ان شاءالله.
سلام

خوبین؟
وای خیلی دلم براتون تنگ شده بود!!!

ماهم مثل شمانقل مکان کردیم...آخه مال ماکلاحذف شدبه لطف....
خوش حال میشم اونورتشریف بیارین
این یکی کلاباقبلی فرق داره اساسی!!!
پاسخ:
سلام الهه جانم
خوبی شما؟
من خوبم شکر خدا...
عزیزمی...
جدی؟!حذف شد...
حیف شد..قشنگ مینوشتی.
حالا ان شاءالله نوشته های جدیدت..
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۱:۰۳ همسر سید علی
سلام سادات خانم آ قا چه روستای باکلاسیه توش رانی هم پیدا می شه ایول الله 
والاع مال ما توش دستشویی هم پیدا نمی شد چه برسه به این مایده های آ سمانی 
خخخ
پاسخ:
سلام علیکم
باباب ده کوره که نیست فاز شهری دارن...خیلیاشون کارمند پالایشگاه و تحصیلکرده هستن.
رانی که چیزی نیست.شمام رفتین تبلیغ؟
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۵:۴۰ لیلا حسینی
آخی
چه لطیف
پاسخ:
سلام
اوهوم....
:-) 
۲۱ تیر ۹۴ ، ۰۲:۰۹ فاطمه خانوم
سلام آبجی..نه واسه خانوما کلاس ندارم.بنظرم واسه بچه هاتأثیرگذارتره .البته خانومااگه سوال شرعی داشتن ازم میپرسن جواب میدم.
پاسخ:
سلام فاطمه جان
بله کار با بچه ها موثرتره.
اوناهم دنیای خودشونو دارن.

۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۴:۱۲ همسر سید علی
نه بابا 
ما کجا میریم تبلیغ ... چسبیدیم به همین تهران ... این روزه خوارها رو تبلیغ کنیم ...
ساندویچ اندازه قد من گرفته مثل چی وسط خیابون داره بهش گاز میزنه ... نکن خب عزیز من ... نکن 
پاسخ:
آره خب بالاخره خود شهر هم نباید خالی از طلبه باشه.
انقد خوشم اومد بالاخره حکم الهی رو جاری کردن درمورد روزه خوارا...۷۴ ضربه شلاق..برای جوانانی که تو طرقبه قلیون میکشیدن جلو روزه دارا.
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۵:۲۷ همسر سید علی
البته خاطره اون روستا مال دوران جهادم بود ..
پاسخ:
:-) 
ای جان چه دختر با احساسی......

خیلی رمانتیک بود...

چند روز پیش مشهد بودم اما شما نبودید که بیام و سادات نازمون رو ببینم...

مثل همیشه سلب توفیق شدیم...

مثل دو سال پیش...

نمیدونم خاطرتون هست یا نه؟ دم سفر کربلاتون بود داشتید میرفتید برای خرید....

یادش بخیر...

هعی عمرمون رفت....
پاسخ:
آره خیلی...
آخی چه حیف..
روز جمعه یکی از دوستان مجازی تو حرم برام حقیقی شد..
جاتون خالی بود.
آره یادمه...
قسمت نبود.
ان شاءالله قبل کربلای بعدیمون..
:(
:(
۲۲ تیر ۹۴ ، ۰۰:۲۲ همسر سید علی
تو رو خدا 
کی  ؟ کجا?  
پس چرا تو اخبار نگفتن تو فضای مجازی هم چیزی در موردش نخوندم 
:/
بابا به خدا باید یه کاری کرد 
حالا اینجا شهرداری یه ایده جالبی رو امسال پیاده کرد البته دو هفته بعد از ماه رمضون 
جلوی آ بخوری های مترو پارتیشن گذاشتن 
بعد جلوی پارتیشنها با یونولیت یه پیرمرد یا یه زن بچه کوچیک دار رو کشیدن که روش نوشته من نمی تونم روزه بگیرم ولی مراعات حال روزه دار ها رو می کنم 
خیلی حرکتشون جالب بود 
می خواستم زنگ بزنم شهرداری تشکر کنم ازشون برای این ایده
پاسخ:
آره روزنامه خراسان روز شنبه نوشته بود که تو طرقبه حکم جاری شده.
آره طرح جالبیه واقعا..

۲۲ تیر ۹۴ ، ۲۲:۵۳ خادم معصومین علیهم السلام
بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم سادات بزرگوار

نویسنده وبلاگ چفیه سابق هستم
قبول باشه ان شاء الله

فعلا یه وبلاگ تو بلاگفا ساختم  تا ببینم چی میشه ان شاء الله
پاسخ:
سلام خواهر جون
خوبید ان شاءالله؟
طاعات شما هم قبول باشه ان شاءالله.
موفق باشید خانوم.
شرمنده ام غیر بلاگ سایت دیگه ای برام باز نمیشه!
۲۴ تیر ۹۴ ، ۰۱:۴۰ شوق پـــــــــــــــــرواز
سلام خانمی
خیلی دلم برات تنگ شده
چه جوری وبلاگتو انتقال دادی به ماهم یاد میدی؟>؟؟؟
خوشحال میشم بیای وبلاگم
پاسخ:
سلام عزیزم
خوبی؟
بلاگ یه نرم افزار داره به اسم مهاجر که خودش مطالب وبتو انتقال میده.
اما من ازین روش استفاده نکردم.
من دونه دونه نشستم کپی پیست کردم...
B-:
۲۶ تیر ۹۴ ، ۱۸:۵۲ شوق پـــــــــــــــــرواز
ماشاالله به همتت ًًًًًًًًًًًًًًًًً!!!!!!
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۹ بانوی بهار
حاجی منا همراه خودش تبلیغ نبرد و یک ماه تنهااااااا:((
خوش بحالتتتتتتتتتتتت
پاسخ:
چه خوشگل اصفهانی حرف میزنید.
حتما موقعیتش برای حضور شما فراهم نبوده.
ان شاءالله دفعات بعدی با هم برید.وقت زیاده.
سلام سیده خانوم
این پست خیلی زیباست. و دوستش دارم.
تا الان حدود پنج شش دفعه ای خوندمش.
یک لایک کمه براش.
پاسخ:
سلام خواهر جان
میدونید بچه های روستا خیلی نابن..
هیچ جا مثلشون پیدا نمیشه..
میشه لایک کنید..گوشه سمت چپ پست فلش رو به بالا
((:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی